wamse skriver:
1000 tak skal du have
Er jeg virkelig glad for at du ser det sådan. Synes det er lidt svært, når jeg møder den holdning, at det er noget jeg gør for at slippe for min datter eller i den stil. Møder heldigvis forståelse af de mennesker der betyder noget.
Min mellemste søn på 16 spurgte mig i går, om det var fordi at Lærke var så stædig, at jeg havde brug for den aflastning. Sjovt, for jeg oplever slet ikke hende som stædig, men som et meget nemt barn. Men fik ham forklaret, hvad familien havde at tilbyde hende, og så var han glad, og gav udtryk for at han var glad for at nogle kunne give hende nogle oplevelser, når jeg ikke kan overskue eller magter det
Så kan jeg give mig fuldt ud når hun er hos mig

De er bare uvidende og følelseshæmmede. Lad alt det de siger, forstumme i hvad vi andre fortæller dig. Eller vær modig og bed dem om at komme med et fornuftigt alternativ og derefter lukke, indtil de ved hvad det er de egentligt kritiserer.
Dit valg lyser langt væk af en mor der er klar over hendes begrænsninger, din datters rimelige krav og behov og nøglen til I begge kan få succes i en tilværelse der vist ikke har været lige nem altid.
Hvis alle bare havde ligeså meget selvindsigt, ville vi ikke se tvangsfjernelser og forsømte små sjæle. Igen, du skal tillade dig selv at være stolt af dit valg og nyde din tid, hvor din datter er ude og få gode oplevelser, til at genoplade og blive den mor din datter har fortjent.
Fuck hvad andre siger, ryst på hovedet og brum af dem når de bliver for meget.
Anmeld