Update på aflastningsfamilien

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

JJH

wamse skriver:

Mange tak  

Fordi jeg har en depression, og ingen former for aflastningsmuligheder. De kan tilbyde hende nogle ting, som jeg ikke har overskud til.

Det lyder da super. Skønt at der er sådanne muligheder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg er glad for at høre, at du synes, det er et ordentligt sted. Din datter skal nok få det godt derude

Anmeld

28. februar 2012

wamse

JJH skriver:

Det lyder da super. Skønt at der er sådanne muligheder.

Ja det er dejligt at der er mulighed for det  Så skal jeg bare vænne mig til at hun ikke er her hver anden weekend 

Anmeld

28. februar 2012

wamse

PT skriver:

Jeg er glad for at høre, at du synes, det er et ordentligt sted. Din datter skal nok få det godt derude

De glæder sig ihvertfald til at være sammen med hende, og hun glæder sig til at møde dem 

Anmeld

28. februar 2012

Jonatansmor

wamse skriver:

Jeg har så været ude og besøge min datters kommende aflastningsfamilie  Det var bare så godt, og hun skal allerede overnatte der fra fredag til lørdag, og så er det ellers hver anden weekend fremover 

I morgen skal vi der ud sammen, og skal spise sammen med dem.

De har allerede lavet et flot pigeværelse til hende 

Der er tre heste, hvor hun kan lære at ride

Så er der grise, høns, katte og 2 hunde. Der er åbne marker, og så meget hjerterum 

Har i dag fortalt hende om det, og hun har set billeder af dem, deres børn og hjem. Hun glæder sig helt vildt 

Synes det er dybt imponerende at du gør det, tilsidesætter alt tåbelig stolthed og fuldstændigt uselvisk tilbyder din datter oplevelser og støtte. Fantastisk. Det skal du se som en sejr.

Anmeld

28. februar 2012

wamse

Jonatansmor skriver:

Synes det er dybt imponerende at du gør det, tilsidesætter alt tåbelig stolthed og fuldstændigt uselvisk tilbyder din datter oplevelser og støtte. Fantastisk. Det skal du se som en sejr.

1000 tak skal du have Er jeg virkelig glad for at du ser det sådan. Synes det er lidt svært, når jeg møder den holdning, at det er noget jeg gør for at slippe for min datter eller i den stil. Møder heldigvis forståelse af de mennesker der betyder noget.

Min mellemste søn på 16 spurgte mig i går, om det var fordi at Lærke var så stædig, at jeg havde brug for den aflastning. Sjovt, for jeg oplever slet ikke hende som stædig, men som et meget nemt barn. Men fik ham forklaret, hvad familien havde at tilbyde hende, og så var han glad, og gav udtryk for at han var glad for at nogle kunne give hende nogle oplevelser, når jeg ikke kan overskue eller magter det  Så kan jeg give mig fuldt ud når hun er hos mig

Anmeld

28. februar 2012

Jonatansmor

wamse skriver:

1000 tak skal du have Er jeg virkelig glad for at du ser det sådan. Synes det er lidt svært, når jeg møder den holdning, at det er noget jeg gør for at slippe for min datter eller i den stil. Møder heldigvis forståelse af de mennesker der betyder noget.

Min mellemste søn på 16 spurgte mig i går, om det var fordi at Lærke var så stædig, at jeg havde brug for den aflastning. Sjovt, for jeg oplever slet ikke hende som stædig, men som et meget nemt barn. Men fik ham forklaret, hvad familien havde at tilbyde hende, og så var han glad, og gav udtryk for at han var glad for at nogle kunne give hende nogle oplevelser, når jeg ikke kan overskue eller magter det  Så kan jeg give mig fuldt ud når hun er hos mig

De er bare uvidende og følelseshæmmede. Lad alt det de siger, forstumme i hvad vi andre fortæller dig. Eller vær modig og bed dem om at komme med et fornuftigt alternativ og derefter lukke, indtil de ved hvad det er de egentligt kritiserer.

Dit valg lyser langt væk af en mor der er klar over hendes begrænsninger, din datters rimelige krav og behov og nøglen til I begge kan få succes i en tilværelse der vist ikke har været lige nem altid.

Hvis alle bare havde ligeså meget selvindsigt, ville vi ikke se tvangsfjernelser og forsømte små sjæle. Igen, du skal tillade dig selv at være stolt af dit valg og nyde din tid, hvor din datter er ude og få gode oplevelser, til at genoplade og blive den mor din datter har fortjent.

Fuck hvad andre siger, ryst på hovedet og brum af dem når de bliver for meget.

Anmeld

7. marts 2012

Klumpe-dumpe

wamse skriver:

De glæder sig ihvertfald til at være sammen med hende, og hun glæder sig til at møde dem 

Hvordan gik første overnatning - både for dig og Lærke?

Anmeld

7. marts 2012

wamse

Lille fe skriver:

Hvordan gik første overnatning - både for dig og Lærke?

Hun var lidt mut, da vi skulle sige farvel, men det er der jo ikke noget at sige til 

Men der havde ingen problemer været der ude, og hun havde hygget sig med den yngste søn der ude

Hun havde været og "ride" på ponyen, dvs at hun blev trukket rundt på hesten. Det var hun så stolt over

Jeg savnede hende helt vildt, men havde allieret mig med en veninde, så det hjalp en del 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.