Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Malou&Anders skriver: Årh bliver helt misundelig.. Lyder som et virkelig rart sted og man kan ride.. Fedt fedt gid det var mig Hehe..
Årh bliver helt misundelig.. Lyder som et virkelig rart sted og man kan ride.. Fedt fedt gid det var mig Hehe..
Ha ha ha
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
wamse skriver: Jeg har så været ude og besøge min datters kommende aflastningsfamilie Det var bare så godt, og hun skal allerede overnatte der fra fredag til lørdag, og så er det ellers hver anden weekend fremover I morgen skal vi der ud sammen, og skal spise sammen med dem. De har allerede lavet et flot pigeværelse til hende Der er tre heste, hvor hun kan lære at ride Så er der grise, høns, katte og 2 hunde. Der er åbne marker, og så meget hjerterum Har i dag fortalt hende om det, og hun har set billeder af dem, deres børn og hjem. Hun glæder sig helt vildt
Jeg har så været ude og besøge min datters kommende aflastningsfamilie Det var bare så godt, og hun skal allerede overnatte der fra fredag til lørdag, og så er det ellers hver anden weekend fremover
I morgen skal vi der ud sammen, og skal spise sammen med dem.
De har allerede lavet et flot pigeværelse til hende
Der er tre heste, hvor hun kan lære at ride
Så er der grise, høns, katte og 2 hunde. Der er åbne marker, og så meget hjerterum
Har i dag fortalt hende om det, og hun har set billeder af dem, deres børn og hjem. Hun glæder sig helt vildt
Hvor lyder det bare godt!
Zeus skriver: Hvor lyder det bare godt!
Ja det skal nok blive godt, for os begge
Fedt!
Laulund87 skriver: Fedt!
Ja det er dejligt, og Lærke glæder sig så meget
wamse skriver: Ja det er dejligt, og Lærke glæder sig så meget
Årh
Hvor lyder det dog skønt. Sikke dejligt for din datter. Håber hun bliver glad for det
mor:) skriver: Hvor lyder det dog skønt. Sikke dejligt for din datter. Håber hun bliver glad for det
1000 tak skal du have
Uhh hvor er det godt Får helt kuldegysninger. Den gode slags
Dete er helt fantastisk at de har fundet en familie der passer så godt til din datter !
Jeg tror og håber at I nok skal få et kanon godt samarbejde
nettemor skriver: Uhh hvor er det godt Får helt kuldegysninger. Den gode slags Dete er helt fantastisk at de har fundet en familie der passer så godt til din datter ! Jeg tror og håber at I nok skal få et kanon godt samarbejde
åhh 1000 tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128