Update på aflastningsfamilien

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

wamse

B&J skriver:

NEJ HVOR ER DET DEJLIGT SØDE!!!

og sit egen værelse

og lære af ride ej hvor bliver det bare super spænde for hende

Det bliver bare så spændende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

B&J

wamse skriver:

Det bliver bare så spændende 

det gør det helt sikkert og lyder som en super godt sted

Anmeld

27. februar 2012

wamse

B&J skriver:

det gør det helt sikkert og lyder som en super godt sted

Det var virkelig rart der ude, og de virkede super gode sammen som par 

Men puha, jeg tror det bliver super hårdt på fredag, når jeg har afleveret hende

Anmeld

27. februar 2012

TbCp

Aj hvor er det godt!!!

Jeg har fulgt din historie og har grædt for din datter, har haft så ondt af hende.
Nu er der sket så meget hjemme hos os at jeg slet ikke har fået set/hørt hvordan det går hos jer, så hvor er det dog skønt at læse det her!!!

Anmeld

27. februar 2012

B&J

wamse skriver:

Det var virkelig rart der ude, og de virkede super gode sammen som par 

Men puha, jeg tror det bliver super hårdt på fredag, når jeg har afleveret hende

det tror jeg også det bliver

men ja det er noget i begge to skal overvinde og ja hun får det godt men forstår dig virkelig

Anmeld

27. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

Årh bliver helt misundelig.. Lyder som et virkelig rart sted og man kan ride.. Fedt fedt gid det var mig Hehe.. 

Anmeld

27. februar 2012

JJH

Ej hvor det lyder lækkert. dejligt du har en god mavefornemmelse med stedet og parret.

Anmeld

27. februar 2012

Darling<3

wamse skriver:

Jeg har så været ude og besøge min datters kommende aflastningsfamilie  Det var bare så godt, og hun skal allerede overnatte der fra fredag til lørdag, og så er det ellers hver anden weekend fremover 

I morgen skal vi der ud sammen, og skal spise sammen med dem.

De har allerede lavet et flot pigeværelse til hende 

Der er tre heste, hvor hun kan lære at ride

Så er der grise, høns, katte og 2 hunde. Der er åbne marker, og så meget hjerterum 

Har i dag fortalt hende om det, og hun har set billeder af dem, deres børn og hjem. Hun glæder sig helt vildt 

Tillykke med stedet, det lyder vildt fedt!Men hvorfor vil du have din datter i aflastning??

Anmeld

27. februar 2012

wamse

Darling<3 skriver:

Tillykke med stedet, det lyder vildt fedt!Men hvorfor vil du have din datter i aflastning??

Mange tak  

Fordi jeg har en depression, og ingen former for aflastningsmuligheder. De kan tilbyde hende nogle ting, som jeg ikke har overskud til.

Anmeld

27. februar 2012

wamse

JJH skriver:

Ej hvor det lyder lækkert. dejligt du har en god mavefornemmelse med stedet og parret.

Ja så nu skal vi lige køres ind i det, så vi alle er i ro med det  Jeg har helt vildt svært ved at slippe hende, men det er klart nemmere, når jeg mærker tryghed ved dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.