Endometriose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

Muffin_girl

Dot D skriver:

Ja, man bliver jo lidt urolig for, OM man KAN få børn med det...

Vi var bare vildt heldige..... Da vi er inde ved ham lægen, der havde opereret mig, så sagde han, at hvis ikke jeg var blevet gravid inden et halvt år, så ville han hjælpe os

Én måned senere (ca) er jeg igen på sygehuset, denne gang for at tjekke min graviditet Skulle egentligt ind til en anden læge, men sygeplejersken kunne huske mig, og hun kaldte på ham, vi var inde ved før.... Hans første kommentar, da han kom ind på stuen var: Hold da op du er hurtig......

Han var meget overrasket over, at det var gået så hurtigt, og da vi regnede på det, så var jeg faktisk blevet gravid, da vi var inde hos ham måneden før

Så der er håb for alle piger med endo

Sikke et dejligt positivt svar  jeg håber at jeg får held med det.. Er du blevet opereret i Skejby?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

Dot D

AalborgPigen skriver:

Sikke et dejligt positivt svar  jeg håber at jeg får held med det.. Er du blevet opereret i Skejby?

Alle fire operationer er lavet i Randers, de tre af dem af den dygtige Gunnar Eriksen, som gerne ville hjælpe os

Det er dejligt at kunne skrive noget positivt, der kan give håb til andre

Anmeld

27. februar 2012

Muffin_girl

Dot D skriver:

Alle fire operationer er lavet i Randers, de tre af dem af den dygtige Gunnar Eriksen, som gerne ville hjælpe os

Det er dejligt at kunne skrive noget positivt, der kan give håb til andre

Okay Er du tilknyttet noget sygehus nu ? Og hvordan har du det?

Ja specielt med sådan en dum sygdom. Så er det altid rart med noget positivt feedback

Anmeld

27. februar 2012

Dot D

AalborgPigen skriver:

Okay Er du tilknyttet noget sygehus nu ? Og hvordan har du det?

Ja specielt med sådan en dum sygdom. Så er det altid rart med noget positivt feedback

Jeg er som sådan ikke tilknyttet et sygehus, men jeg vil helt sikkert henvende mig hos Gunnar igen, hvis det bliver nødvendigt.

Jeg har faktisk været smertefri i 5-6 år, men de sidste par år er der  desværre begyndt at komme smerter igen, når jeg har mens, jeg håber håber og håber på, at det ikke bliver til mere, men er nok nødt til at erkende, at der er stor sandsynlighed for, at det kommer igen.

Hvis det bliver rigtigt slemt, så vil jeg tage imod tilbuddet om hormoner, for vi har to dejlige unger, og jeg kan alligevel ikke finde ud af at være gravid, hi hi....

Her får du lige et billede af vores guld

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. februar 2012

Muffin_girl

Dot D skriver:

Jeg er som sådan ikke tilknyttet et sygehus, men jeg vil helt sikkert henvende mig hos Gunnar igen, hvis det bliver nødvendigt.

Jeg har faktisk været smertefri i 5-6 år, men de sidste par år er der  desværre begyndt at komme smerter igen, når jeg har mens, jeg håber håber og håber på, at det ikke bliver til mere, men er nok nødt til at erkende, at der er stor sandsynlighed for, at det kommer igen.

Hvis det bliver rigtigt slemt, så vil jeg tage imod tilbuddet om hormoner, for vi har to dejlige unger, og jeg kan alligevel ikke finde ud af at være gravid, hi hi....

Her får du lige et billede af vores guld

Okay.. Det er jeg heller ikke.. Min spiral + mini piller gør heldigvis at det er til at leve  

Er du en hystade når du er gravid ?  

Og sikke nogle smukke børn du har dig

Anmeld

27. februar 2012

Dot D

AalborgPigen skriver:

Okay.. Det er jeg heller ikke.. Min spiral + mini piller gør heldigvis at det er til at leve  

Er du en hystade når du er gravid ?  

Og sikke nogle smukke børn du har dig

Tak, ja de er dejlige

Nej ikke hystade, men desværre slem bækkenløsning begge gange, kronisk, så jeg døjer stadig meget med det. Anden gang fik jeg svangerskabsforgiftning og var indlagt 45 dage og fødte fire uger før tid for at "redde" os begge to.

Så jeg skal IKKE være gravid mere.... Men med to så dejlige unger, kan vi vist heller ikke ønske os mere

Anmeld

27. februar 2012

Muffin_girl

Dot D skriver:

Tak, ja de er dejlige

Nej ikke hystade, men desværre slem bækkenløsning begge gange, kronisk, så jeg døjer stadig meget med det. Anden gang fik jeg svangerskabsforgiftning og var indlagt 45 dage og fødte fire uger før tid for at "redde" os begge to.

Så jeg skal IKKE være gravid mere.... Men med to så dejlige unger, kan vi vist heller ikke ønske os mere

Nej puha sikken da en omgang.. Og hvor er det super øv at du stadig lider under det... ! Men så kan du kigge på dine smukke børn og være glad

Anmeld

27. februar 2012

Dot D

AalborgPigen skriver:

Nej puha sikken da en omgang.. Og hvor er det super øv at du stadig lider under det... ! Men så kan du kigge på dine smukke børn og være glad

Nemlig, og det kan enhver mor leve højt på

Anmeld

27. februar 2012

Muffin_girl

Dot D skriver:

Nemlig, og det kan enhver mor leve højt på

Det er jeg sikker på Og glæder mig til at jeg endda vil forbinde mit dumme underliv med andet end smerte 

Anmeld

27. februar 2012

Dot D

AalborgPigen skriver:

Det er jeg sikker på Og glæder mig til at jeg endda vil forbinde mit dumme underliv med andet end smerte 

Det kan jeg godt forstå, og glæd dig bare, for det er sååååå stort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.