hvad er jeres straf?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad er jeres straf ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.206 visninger
29 svar
0 synes godt om
27. februar 2012

Gravid2012

har egentlig ikke nogen boern... men er lidt nysgerrig efter hvad i goer naar jeres barn har gjort noget som er forkert...farvet paa vaeggene med din favourite laebestift.... indgraveret ens navn i jeres antik bord   eller bare vaeret total umulig... (det var bare nogle af de ting jeg har gjort da jeg var lille) Hvad er jeres "straf" ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

Monski

Har en søn på 2 år og jeg vil bestemt ikke straffe ham, på nogen måde! - han har lige været i en periode hvor der skulle prøves grænser af, rigtig mange endda .. men jeg kunne aldrig finde på at straffe, heller ikke med time-out.
Hvis jeg siger til min søn at han skal stoppe, i en bestemt tone, så stopper han også - så det er den måde vi gør det her hjemme 

Anmeld

27. februar 2012

Gravid2012

Monski skriver:

Har en søn på 2 år og jeg vil bestemt ikke straffe ham, på nogen måde! - han har lige været i en periode hvor der skulle prøves grænser af, rigtig mange endda .. men jeg kunne aldrig finde på at straffe, heller ikke med time-out.
Hvis jeg siger til min søn at han skal stoppe, i en bestemt tone, så stopper han også - så det er den måde vi gør det her hjemme 

okay det lyder ogsaa meget rimelig.. nu har jeg ikke selv boern, saa kan ikke rigtig sige hvad jeg syntes er bedst.. men ser lige det der program Nanny911, hvor de bruger det der "time out" meget... men de har jo ogsaa nogen heeeeeeelt umulige boern..

Anmeld

27. februar 2012

wamse

Jeg straffer ikke mine børn, kan ihvertfald ikke komme i tanke om en situation, hvor det skulle være nødvendigt. Men jeg snakker med dem, og fortæller, hvis jeg synes, at de har lavet noget knap så smart :-)

Anmeld

27. februar 2012

Gravid2012

wamse skriver:

Jeg straffer ikke mine børn, kan ihvertfald ikke komme i tanke om en situation, hvor det skulle være nødvendigt. Men jeg snakker med dem, og fortæller, hvis jeg synes, at de har lavet noget knap så smart :-)

okay... jeg kan i hvert fald huske da jeg havde indgraveret "FAR" ind i min foraeldres antik bord... det var min mor ikke saa glad for min far var mindre gal da det var hans navn der stod.. haha

Anmeld

27. februar 2012

wamse

1234567890 skriver:

okay det lyder ogsaa meget rimelig.. nu har jeg ikke selv boern, saa kan ikke rigtig sige hvad jeg syntes er bedst.. men ser lige det der program Nanny911, hvor de bruger det der "time out" meget... men de har jo ogsaa nogen heeeeeeelt umulige boern..

Åh undskyld, men bliver lige nød til at lufte min holdning så :-) Jeg synes.så slet ikke at det er umulige børn, men forældre der selv har skabt problemerne Jeg tror kun at time-out virker positivt i helt særlige tilfælde, og med en ordentlig introduktion :-)

Anmeld

27. februar 2012

wamse

1234567890 skriver:

okay... jeg kan i hvert fald huske da jeg havde indgraveret "FAR" ind i min foraeldres antik bord... det var min mor ikke saa glad for min far var mindre gal da det var hans navn der stod.. haha

He he :-) Jamen det er heller ikke fordi, at de ikke gør noget træls noget, men tror bare ikke på, at jeg får noget godt ud af, at straffe mine børn

Anmeld

27. februar 2012

Gravid2012

wamse skriver:

Åh undskyld, men bliver lige nød til at lufte min holdning så :-) Jeg synes.så slet ikke at det er umulige børn, men forældre der selv har skabt problemerne Jeg tror kun at time-out virker positivt i helt særlige tilfælde, og med en ordentlig introduktion :-)

ja det har du helt ret i ... haaber jeg bliver en god mor, som ikke vil skabe problemer ..

Anmeld

27. februar 2012

Gravid2012

27. februar 2012

trunte89

Som regel snakker jeg bare med hende om hvad hun har gjort, og hvad jeg synes om det. Stille og rolig.
Men er hun helt Umulig og råber og skriger beder jeg hende om at gå ind på hendes værelse og være sur. Så snakker vi om det når hun er faldet ned.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.