Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
har egentlig ikke nogen boern... men er lidt nysgerrig efter hvad i goer naar jeres barn har gjort noget som er forkert...farvet paa vaeggene med din favourite laebestift.... indgraveret ens navn i jeres antik bord eller bare vaeret total umulig... (det var bare nogle af de ting jeg har gjort da jeg var lille) Hvad er jeres "straf" ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har en søn på 2 år og jeg vil bestemt ikke straffe ham, på nogen måde! - han har lige været i en periode hvor der skulle prøves grænser af, rigtig mange endda .. men jeg kunne aldrig finde på at straffe, heller ikke med time-out.Hvis jeg siger til min søn at han skal stoppe, i en bestemt tone, så stopper han også - så det er den måde vi gør det her hjemme
Monski skriver: Har en søn på 2 år og jeg vil bestemt ikke straffe ham, på nogen måde! - han har lige været i en periode hvor der skulle prøves grænser af, rigtig mange endda .. men jeg kunne aldrig finde på at straffe, heller ikke med time-out.Hvis jeg siger til min søn at han skal stoppe, i en bestemt tone, så stopper han også - så det er den måde vi gør det her hjemme
okay det lyder ogsaa meget rimelig.. nu har jeg ikke selv boern, saa kan ikke rigtig sige hvad jeg syntes er bedst.. men ser lige det der program Nanny911, hvor de bruger det der "time out" meget... men de har jo ogsaa nogen heeeeeeelt umulige boern..
wamse skriver: Jeg straffer ikke mine børn, kan ihvertfald ikke komme i tanke om en situation, hvor det skulle være nødvendigt. Men jeg snakker med dem, og fortæller, hvis jeg synes, at de har lavet noget knap så smart :-)
Jeg straffer ikke mine børn, kan ihvertfald ikke komme i tanke om en situation, hvor det skulle være nødvendigt. Men jeg snakker med dem, og fortæller, hvis jeg synes, at de har lavet noget knap så smart :-)
okay... jeg kan i hvert fald huske da jeg havde indgraveret "FAR" ind i min foraeldres antik bord... det var min mor ikke saa glad for min far var mindre gal da det var hans navn der stod.. haha
1234567890 skriver: okay det lyder ogsaa meget rimelig.. nu har jeg ikke selv boern, saa kan ikke rigtig sige hvad jeg syntes er bedst.. men ser lige det der program Nanny911, hvor de bruger det der "time out" meget... men de har jo ogsaa nogen heeeeeeelt umulige boern..
1234567890 skriver: okay... jeg kan i hvert fald huske da jeg havde indgraveret "FAR" ind i min foraeldres antik bord... det var min mor ikke saa glad for min far var mindre gal da det var hans navn der stod.. haha
wamse skriver: Åh undskyld, men bliver lige nød til at lufte min holdning så :-) Jeg synes.så slet ikke at det er umulige børn, men forældre der selv har skabt problemerne Jeg tror kun at time-out virker positivt i helt særlige tilfælde, og med en ordentlig introduktion :-)
Åh undskyld, men bliver lige nød til at lufte min holdning så :-) Jeg synes.så slet ikke at det er umulige børn, men forældre der selv har skabt problemerne Jeg tror kun at time-out virker positivt i helt særlige tilfælde, og med en ordentlig introduktion :-)
ja det har du helt ret i ... haaber jeg bliver en god mor, som ikke vil skabe problemer ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128