Trine89 skriver:
Vores datter som lige er blevet 6 mdr er i hende 26 uger spring.
Hun VIL ikke puttes. Det er nærmest lige meget hvad jeg gør.. Hun ville heller ikke sove til middag eller noget, ikke før jeg tog hende med ind i vores seng og lå med hende. men jeg kunne så heller ikke flytte mig eller rykke hende ind i hendes egen seng.. og vi kan ikke rigtig have hende i sengen om natten for det er sengen altså for lille til :s
Vi går rundt med hende og synger og vugger og alt det som normalt hjælper og det hjælper da også så længe vi harr hende på armen, så kan hun godt falde hen, men lige så snart vi ligger hende i sengen vågner hun og stikker i et skrig..
Vi har ogs prøvet at svøbe hende i dynen men det bliver hun bare endnu mere sur over. :s
Hva pokker skal jeg gøre??

Ved ikke hvad de andre har skrevet men bedste råd drop al den der snak

sov så sover man så taler og fortæller man ikke historier når man er lagt.. Min søn er kun 6 uger men det hjalp her, jeg kan kysse ham blidt men taler jeg til ham når han er lagt bliver han ærlig talt snot hysterisk

jeg taler heller ikke til ham omNatten når han skal have mad, han kommer op bliver så trøstet med et sssyyysssh hvis han græder også mad ogaå sov... Jo mindre du kan gøre jo bedre

det lyder kynisk men det hjælper dem altså til at få ro til St sove
Anmeld