En lille tiger, hva gør jeg.. ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2012

Trine89

fif skriver:

Nej, det er self ikke rart!! Men altså tror bare at hun har fundet ud af at hun ik vil ligge der, og er blevet mere bevidst om tingene...

jeg ved det ikke rigtig.. tror nu bare det er pga det der tigerspring.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

twinny

Trine89 skriver:

Jah jeg kunne også godt bruge min glade og nemme baby igen  

men i dag har hun bare været sååå god  såå måske hende spring er ved at være slut igen..  

Ihh hvor jeg håber det er bedre imorgn... SP kommer, så håber bare ikk de er helt umulige.

Anmeld

1. marts 2012

Carl-Emil's mor

Trine89 skriver:

Vores datter som lige er blevet 6 mdr er i hende 26 uger spring. 

Hun VIL ikke puttes. Det er nærmest lige meget hvad jeg gør.. Hun ville heller ikke sove til middag eller noget, ikke før jeg tog hende med ind i vores seng og lå med hende. men jeg kunne så heller ikke flytte mig eller rykke hende ind i hendes egen seng.. og vi kan ikke rigtig have hende i sengen om natten for det er sengen altså for lille til :s
Vi går rundt med hende og synger og vugger og alt det som normalt hjælper og det hjælper da også så længe vi harr hende på armen, så kan hun godt falde hen, men lige så snart vi ligger hende i sengen vågner hun og stikker i et skrig..

Vi har ogs prøvet at svøbe hende i dynen men det bliver hun bare endnu mere sur over. :s

Hva pokker skal jeg gøre?? 

Ved ikke hvad de andre har skrevet men bedste råd drop al den der snak sov så sover man så taler og fortæller man ikke historier når man er lagt.. Min søn er kun 6 uger men det hjalp her, jeg kan kysse ham blidt men taler jeg til ham når han er lagt bliver han ærlig talt snot hysterisk jeg taler heller ikke til ham omNatten når han skal have mad, han kommer op bliver så trøstet med et sssyyysssh hvis han græder også mad ogaå sov... Jo mindre du kan gøre jo bedre det lyder kynisk men det hjælper dem altså til at få ro til St sove

Anmeld

1. marts 2012

Trine89

Carl-Emil's mor skriver:

Ved ikke hvad de andre har skrevet men bedste råd drop al den der snak sov så sover man så taler og fortæller man ikke historier når man er lagt.. Min søn er kun 6 uger men det hjalp her, jeg kan kysse ham blidt men taler jeg til ham når han er lagt bliver han ærlig talt snot hysterisk jeg taler heller ikke til ham omNatten når han skal have mad, han kommer op bliver så trøstet med et sssyyysssh hvis han græder også mad ogaå sov... Jo mindre du kan gøre jo bedre det lyder kynisk men det hjælper dem altså til at få ro til St sove

Stilheden hjælper heller ikke når hun skal puttes.. nogen aftner falder hun i søvn på sofaen og andre aftner kan jeg give hende en sutteflaske og så ligger hun sig til at sover derefter uden bøvl. så det er sår'n alt efter hvordan humøret er... 

men altså når hun vågner om natten så får hun også bare sutten og dynen på igen og så går jeg ud, uden der bliver sagt noget til hende.. 

Anmeld

1. marts 2012

Trine89

twinny skriver:

Ihh hvor jeg håber det er bedre imorgn... SP kommer, så håber bare ikk de er helt umulige.

åh jeh det ville da være dfejligt nok hvis de så kunne opføre sig lidt ordenligt

Anmeld

2. marts 2012

fif

Trine89 skriver:

jeg ved det ikke rigtig.. tror nu bare det er pga det der tigerspring.. 

Ja, men tigerspringene er jo osse med til at de er mere bevidste om tingene... det er jo en udvikling i deres liv, der sker hele tiden 

Anmeld

2. marts 2012

Trine89

fif skriver:

Ja, men tigerspringene er jo osse med til at de er mere bevidste om tingene... det er jo en udvikling i deres liv, der sker hele tiden 

Ja ja.. Men jeg tror nu ikke der er derfor hun ikke vil sove i sin seng.. Tror det er fordi hun er så Mor-syg som hun er lige nu.. nu vil gerne være tæt på hele tiden.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.