Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
lige nu duer "de gamle" vaner heller ikke her til at få ham til at sove...
ny idé der kom som et tilfælde: når jeg ammer ham at han skal sove så sidder vi i vores seng inde i soveværelset med lukket dør og så mørkt som muligt (han kan ikke koncentrere sig om spisning ellers hvis han også er træt).. sidder så med min dyne over mine ben... lagde ham på dynen og vuggede benene fra side til side ligeså langsomt og gav ham sutten... sutten som han ellers absolut ikke rigtig gider var dejlig og man snøftede og gryntede et par gange og så var han væk og kunne ligges ligeså forsigtigt i sin egen seng der står ved siden af...
overvej om dynen måske er for varm/kold for hende... tjek at tøj og strømper ikke sidder og klemmer... man kan godt overse det og lige nu i det her spring skal der ikke så meget til så er der skrig... vi har måtte opgive at han har strømper på når han skal sove...
ville blot dele og sige at I er ikke alene om tigerspring.. han har været hys hvert eneste spring og vi har virkelig stået og revet os i håret flere gange fordi vi ikke anede hvad vi skulle stille op...
Anmeld