En lille tiger, hva gør jeg.. ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2012

twinny

Trine89 skriver:

Jep det er helt frygtelig med de skrig der kan komme.. 

Har du også problemer med at de ikke rigtig vil spise??

Jaah... De tager flasken.... spiser i 30 sek... slipper flasken græder også forfra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

Trine89

twinny skriver:

Jaah... De tager flasken.... spiser i 30 sek... slipper flasken græder også forfra.

Jah det lyder meget som her.. 

det samme med grøden der taget hun de første 6-7 skefulder uden problem og så derfra er det en KAMP at få mere i hende, hvilket jo så resultere i at hun er  sulten igen efter en time eller noget i den til.. og samtidig vil hun jo heller ikke sove når hun ikke er ordenlig mæt. og hun vil ikke spise når hun er træt.. 

så det er sku lidt en ondt cirkel..

Anmeld

29. februar 2012

twinny

Trine89 skriver:

Jah det lyder meget som her.. 

det samme med grøden der taget hun de første 6-7 skefulder uden problem og så derfra er det en KAMP at få mere i hende, hvilket jo så resultere i at hun er  sulten igen efter en time eller noget i den til.. og samtidig vil hun jo heller ikke sove når hun ikke er ordenlig mæt. og hun vil ikke spise når hun er træt.. 

så det er sku lidt en ondt cirkel..

Puhha... Jaah Jeg er nok godt også træt af det... Min mand blev lige nødt til at overtage putning idag... Jeg var tudefærdige over de begge gned sig i øjne og var vildt trætte... Men de ville hverken have natflaske eller sove.

plz.... kom nu over det tigerspring.

Anmeld

29. februar 2012

Trine89

twinny skriver:

Puhha... Jaah Jeg er nok godt også træt af det... Min mand blev lige nødt til at overtage putning idag... Jeg var tudefærdige over de begge gned sig i øjne og var vildt trætte... Men de ville hverken have natflaske eller sove.

plz.... kom nu over det tigerspring.

Jeg sår'n havde jeg det lidt i går. :s så jah det kender jeg ALT for godt.. 

Men det er jo aldrig til at vide hvor længe det står på :s Caias har været siden fredag :s  

Anmeld

29. februar 2012

twinny

Trine89 skriver:

Jeg sår'n havde jeg det lidt i går. :s så jah det kender jeg ALT for godt.. 

Men det er jo aldrig til at vide hvor længe det står på :s Caias har været siden fredag :s  

Lad os håbe det snart er forbi.. Her har vi også det problem, de vågner om natten skriger som sindsyge vil ikk have mad eller sut.. De vil ikk sove mere og vi snakker at kl er 2 om natten. Selvom de kommer over i vores seng, så vil de bare ikk samarbejde..

De har de ikk gjort før

Anmeld

29. februar 2012

Trine89

twinny skriver:

Lad os håbe det snart er forbi.. Her har vi også det problem, de vågner om natten skriger som sindsyge vil ikk have mad eller sut.. De vil ikk sove mere og vi snakker at kl er 2 om natten. Selvom de kommer over i vores seng, så vil de bare ikk samarbejde..

De har de ikk gjort før

Jep jep.. det er det samme her.. 

Hun har dog to nætter sover helt igennem.. og andre nætter render jeg i pendul fart mellem sovværelset og hendes værelse.. 

Det tager sku hårdt på kræfterne.. og selvom hun har sovet hele natten sover jeg jo ikke fordi jeg hele tiden tænker om hvornår hun mon vågner.. belastende.. 

Anmeld

1. marts 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

lige nu duer "de gamle" vaner heller ikke her til at få ham til at sove...

ny idé der kom som et tilfælde: når jeg ammer ham at han skal sove så sidder vi i vores seng inde i soveværelset med lukket dør og så mørkt som muligt (han kan ikke koncentrere sig om spisning ellers hvis han også er træt).. sidder så med min dyne over mine ben... lagde ham på dynen og vuggede benene fra side til side ligeså langsomt og gav ham sutten... sutten som han ellers absolut ikke rigtig gider var dejlig og man snøftede og gryntede et par gange og så var han væk og kunne ligges ligeså forsigtigt i sin egen seng der står ved siden af...

overvej om dynen måske er for varm/kold for hende... tjek at tøj og strømper ikke sidder og klemmer... man kan godt overse det og lige nu i det her spring skal der ikke så meget til så er der skrig... vi har måtte opgive at han har strømper på når han skal sove...

ville blot dele og sige at I er ikke alene om tigerspring.. han har været hys hvert eneste spring og vi har virkelig stået og revet os i håret flere gange fordi vi ikke anede hvad vi skulle stille op...

Anmeld

1. marts 2012

fif

Trine89 skriver:

jo men problemet er bare at så har vi en kat som hopper op i vognen.. :s og det dur ikke

Nej, det er self ikke rart!! Men altså tror bare at hun har fundet ud af at hun ik vil ligge der, og er blevet mere bevidst om tingene...

Anmeld

1. marts 2012

twinny

Trine89 skriver:

Jep jep.. det er det samme her.. 

Hun har dog to nætter sover helt igennem.. og andre nætter render jeg i pendul fart mellem sovværelset og hendes værelse.. 

Det tager sku hårdt på kræfterne.. og selvom hun har sovet hele natten sover jeg jo ikke fordi jeg hele tiden tænker om hvornår hun mon vågner.. belastende.. 

Jaah det er vildt hårdt...

Og de vil heller ikk over til andre i øjeblikket... Virkelig mor og far syg. Og her må man overhovedet ikk rokke dem, så bliver de rasende..

Mor og far trænger til at få vores glade børn, som er lette til at putte tilbage.

Anmeld

1. marts 2012

Trine89

twinny skriver:

Jaah det er vildt hårdt...

Og de vil heller ikk over til andre i øjeblikket... Virkelig mor og far syg. Og her må man overhovedet ikk rokke dem, så bliver de rasende..

Mor og far trænger til at få vores glade børn, som er lette til at putte tilbage.

Jah jeg kunne også godt bruge min glade og nemme baby igen  

men i dag har hun bare været sååå god  såå måske hende spring er ved at være slut igen..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.