Trine89 skriver:
Vores datter som lige er blevet 6 mdr er i hende 26 uger spring.
Hun VIL ikke puttes. Det er nærmest lige meget hvad jeg gør.. Hun ville heller ikke sove til middag eller noget, ikke før jeg tog hende med ind i vores seng og lå med hende. men jeg kunne så heller ikke flytte mig eller rykke hende ind i hendes egen seng.. og vi kan ikke rigtig have hende i sengen om natten for det er sengen altså for lille til :s
Vi går rundt med hende og synger og vugger og alt det som normalt hjælper og det hjælper da også så længe vi harr hende på armen, så kan hun godt falde hen, men lige så snart vi ligger hende i sengen vågner hun og stikker i et skrig..
Vi har ogs prøvet at svøbe hende i dynen men det bliver hun bare endnu mere sur over. :s
Hva pokker skal jeg gøre??

Hmm.. er hun tosset eller ked når du lægger hende i sin seng??
og hva med om dagen, sover hun i barnevogn?
Hun er nok osse blevet mere bevidst om tingene, og hun vil da helt sikkert ik ligge i den seng, men i jeres sammen med jer! Det er svært, men Vi gjorde sådan at vi gik ud af rummet og ind til hende flere gange, og sagde at nu ska du sove, men vi kommer igen!
I dag er hun 15 måneder, og enten sidder vi hos hende og aer hende eller går ud af rummet til hun falder til ro ...
Anmeld