Socialrådgiveruddannelsen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2012

frøkenM.

Bondefruen skriver:

Ja, det er SÅ spændende, så det er li mig

Ellers kan du jo evt købe dem brugt, jeg ville bare have mine fra nye, da jeg selv overstreger dem, men man kan nok være heldig, hvis man har tid/gider lede efter brugte der kan bruges

Jeg glæder mig også bare til at komme igang med det. Er nemlig færdig som social og sundhedsassistent til oktober  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

Hvem?

frøkenM. skriver:

Jeg glæder mig også bare til at komme igang med det. Er nemlig færdig som social og sundhedsassistent til oktober  

Det er super spændende, så du kan godt glæde dig

Anmeld

26. februar 2012

frøkenM.

JJH skriver:

du skal regne med ca. 2500,- pr. semester. og lovsamlingen koster ca. 8000,- kr.

tak  

Anmeld

26. februar 2012

frøkenM.

JJH skriver:

du skal regne med ca. 2500,- pr. semester. og lovsamlingen koster ca. 8000,- kr.

tak  

Anmeld

26. februar 2012

frøkenM.

Bondefruen skriver:

Det er super spændende, så du kan godt glæde dig

Fantastisk

Anmeld

26. februar 2012

Mamalou

frøkenM. skriver:

Ja det kunne selvfølgelig være en mulighed. Der er lidt tid til jeg skal søge ind endnu, men er bare rart at hører omkring hvor meget man skal ligge til side.. Er du uddannet socialrådgiver?? Og er du glad for det?? 

Jeg tror der bliver solgt brugte bøger på alle uddannelsesstederne. Men lige i Aalborg ved jeg ihvertfald, at du skal kigge på opslagstavlerne

Jeg blev færdig som socialrådgiver i januar 2009. Jeg er pt på barsel og vender tilbage igen sidst i marts. Jeg arbejder indenfor børnefamilieområdet, hvilket jeg har gjort siden sidste semester. Jeg er glad for arbejdet, men det kan være hårdt til tider grundet arbejdspres. 

Hvor vil du gerne læse?

Anmeld

26. februar 2012

frøkenM.

Mamalou skriver:

Jeg tror der bliver solgt brugte bøger på alle uddannelsesstederne. Men lige i Aalborg ved jeg ihvertfald, at du skal kigge på opslagstavlerne

Jeg blev færdig som socialrådgiver i januar 2009. Jeg er pt på barsel og vender tilbage igen sidst i marts. Jeg arbejder indenfor børnefamilieområdet, hvilket jeg har gjort siden sidste semester. Jeg er glad for arbejdet, men det kan være hårdt til tider grundet arbejdspres. 

Hvor vil du gerne læse?

Jeg skal læse i Holstebro  

- Jeg kunne også godt tænke mig at komme til at arbejde indenfor området med udsatte børn og unge..  

Anmeld

26. februar 2012

Mamalou

frøkenM. skriver:

Jeg skal læse i Holstebro  

- Jeg kunne også godt tænke mig at komme til at arbejde indenfor området med udsatte børn og unge..  

Det er super spændende! Jeg har også altid vidst, at det var her jeg skulle ende. 

Hvornår vil du gerne starte?

Anmeld

26. februar 2012

frøkenM.

Mamalou skriver:

Det er super spændende! Jeg har også altid vidst, at det var her jeg skulle ende. 

Hvornår vil du gerne starte?

Jeg skal godtnok først starte til marts næste år, for er først færdig som social og sundhedsassistent til oktober i år  

Anmeld

26. februar 2012

Mamalou

frøkenM. skriver:

Jeg skal godtnok først starte til marts næste år, for er først færdig som social og sundhedsassistent til oktober i år  

Fedt at du tager to uddannelser... HVordan kan det være du springer direkte til socialrådgiver? Vil du ikke arbejde som SOSU?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.