Socialrådgiveruddannelsen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.981 visninger
32 svar
0 synes godt om
26. februar 2012

frøkenM.

Er der nogen der ved hvad bøger til socialrådgiver uddannelsen koster ca?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

Hvem?

frøkenM. skriver:

Er der nogen der ved hvad bøger til socialrådgiver uddannelsen koster ca?? 

Er på 1. semester og der er bogudgiften 4.523 kr, hvis du køber alle bøger, ved dog ikke om det fortsætter med over 4.000 pr. semester

Anmeld

26. februar 2012

frøkenM.

Okay, det er selvfølgelig lidt dyrt, men det kommer jeg nok over  Er du glad for at du har valgt uddannelsen?? 

Anmeld

26. februar 2012

Mamalou

Har du undersøgt, om der er nogle der sælger dem brugt? 

Jeg ved ikke hvor du skal læse? Men på Aalborg Universitet hængte der annoncer på opslagstavlerne i de lokaler, hvor vi læste. 

Jeg har desværre solgt mine, men det ville nok også være forældet hvis det var... 

Anmeld

26. februar 2012

Hvem?

frøkenM. skriver:

Okay, det er selvfølgelig lidt dyrt, men det kommer jeg nok over  Er du glad for at du har valgt uddannelsen?? 

Ja, det er SÅ spændende, så det er li mig

Ellers kan du jo evt købe dem brugt, jeg ville bare have mine fra nye, da jeg selv overstreger dem, men man kan nok være heldig, hvis man har tid/gider lede efter brugte der kan bruges

Anmeld

26. februar 2012

Julemusen

Min søster læser på 5. semester. Hun låner de fleste bøger på biblioteket og kopier det som hun mener er værd at gemme når hun har læst det. Men der er godt nok noget lovgivningsstof hvor hun er nødt til at købe. Hun bruger mellem 1500-3000 pr semester inklusiv kopier. 

Anmeld

26. februar 2012

frøkenM.

Mamalou skriver:

Har du undersøgt, om der er nogle der sælger dem brugt? 

Jeg ved ikke hvor du skal læse? Men på Aalborg Universitet hængte der annoncer på opslagstavlerne i de lokaler, hvor vi læste. 

Jeg har desværre solgt mine, men det ville nok også være forældet hvis det var... 

Ja det kunne selvfølgelig være en mulighed. Der er lidt tid til jeg skal søge ind endnu, men er bare rart at hører omkring hvor meget man skal ligge til side.. Er du uddannet socialrådgiver?? Og er du glad for det?? 

Anmeld

26. februar 2012

Julemusen

pensum.dk er forresten et godt sted at købe brugte studiebøger!

Anmeld

26. februar 2012

frøkenM.

Kitty-Katten skriver:

Min søster læser på 5. semester. Hun låner de fleste bøger på biblioteket og kopier det som hun mener er værd at gemme når hun har læst det. Men der er godt nok noget lovgivningsstof hvor hun er nødt til at købe. Hun bruger mellem 1500-3000 pr semester inklusiv kopier. 

Tak

Anmeld

26. februar 2012

JJH

du skal regne med ca. 2500,- pr. semester. og lovsamlingen koster ca. 8000,- kr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.