Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mamalou skriver: Vigga er på min Tak og i lige måde!
Vigga er på min
Tak og i lige måde!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sikke et fint værelse til dine skønne piger
Leonora skriver: sådan en seng er genial...den kan skjule rod, laves til hule, skabe plads og så kan man have en veninde sovende under sengen når den tid kommer så den er super go og kan anbefales men ja det kræver en alder hvor de kan adm at skulle kravle op og ned af en stigedet blir en udfordring når lillesøster Vigga inden for et år kommer i den lystige kravle-op af ting- alder
sådan en seng er genial...den kan skjule rod, laves til hule, skabe plads og så kan man have en veninde sovende under sengen når den tid kommer så den er super go og kan anbefales men ja det kræver en alder hvor de kan adm at skulle kravle op og ned af en stigedet blir en udfordring når lillesøster Vigga inden for et år kommer i den lystige kravle-op af ting- alder
Hehe, ja den alder er min datter så i. 14 md, og hun kan kravle op af alt, men har svært ved at komme "rigtig" ned.. JESUS! Men er lidt fascineret over hvor hun nogle gange får møffet sig hen. Hehe...
Super super flot!!
Og kønne piger
sikke nogle dejlige piger du har og super flot værelse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128