Så fik ungerne nyt fælles værelse - billedspam :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2012

Leonora

Sakris skriver:

Super flot værelse!!!! Lige min farvesmag.... Elsker lilla... 

Det er super flot og enkelt. Men er det begge dine pigers ting? Jøsses, jeg kan godt se at min datter har meget legetøj... hehe... 

Og hold nu op nogle skønne unger. Smukke Leonora...

tusind tak...blir helt rørt

er også vild med farven og synes ikke jeg blir træt af den.

Det meste af hendes legetøj er under sengen i to kurve samt dukkevogn osv.

og ellers er det i reolen.

hun leger ik ret meget det under sengen. Synes mest hun tegner, laver perler, puzzlepil eller synger og danser til musik

Jeg har lagt alt andet i kælderen hvis det skulle få interesse igen

tak for de pæne ord ...go aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

Leonora

Dianaaa skriver:

lækkert værelse til nogen lækre børn ,

mange tak

go aften

Anmeld

25. februar 2012

Sakris

Leonora skriver:

tusind tak...blir helt rørt

er også vild med farven og synes ikke jeg blir træt af den.

Det meste af hendes legetøj er under sengen i to kurve samt dukkevogn osv.

og ellers er det i reolen.

hun leger ik ret meget det under sengen. Synes mest hun tegner, laver perler, puzzlepil eller synger og danser til musik

Jeg har lagt alt andet i kælderen hvis det skulle få interesse igen

tak for de pæne ord ...go aften

Ah ja, det er selvfølgelig fintet med sådan en seng Værd at tage med når min skal have en ny. Hun har en juno seng, så der går lige et par år... Hun bliver nok rykket ud af den når hun engang forhåbentlig skal være storesøster... 

Jeg bliver bestemt heller ikke træt af lilla.... 

Og også god aften til dig 

Anmeld

25. februar 2012

Leonora

Mamalou skriver:

Vi vil også købe hus inden lillebror bliver så stor, at han får brug for et værelse... Hos os er det storesøster, der finder tryghed ved at lillebror også sover der. Lillebror kommer godt nok i seng en time før, men den time bruger vi på hygge i stuen med storesøster, hvor vi spiller eller lign. Det nyder hun!

Også rigtig god aften til dig

Vh. Louise

Det lyder som en go ide. Så føler hun også at hun blir hygget om....hvor gammel er hun?

vi venter lige med at lade dem sove sammen til Vigga med sikkerhed sover hele natten. Orker ikke at Leonora også vågner og synes det er synd hvis hendes søvn bliver forstyrret. Men de går ikke længe tror jeg.

Jeg synes også at det er sundt for dem at dele. Det lærer dem at tage hensyn samt at dele de ting de har. Der kommer uden tvivl nogle konflikter når Vigga vil lege med Noras ting. Der er jo stadig over 3 års forskel
men det tager vi med indtil der blir råd til drømmehuset

Anmeld

25. februar 2012

Leonora

Sakris skriver:

Ah ja, det er selvfølgelig fintet med sådan en seng Værd at tage med når min skal have en ny. Hun har en juno seng, så der går lige et par år... Hun bliver nok rykket ud af den når hun engang forhåbentlig skal være storesøster... 

Jeg bliver bestemt heller ikke træt af lilla.... 

Og også god aften til dig 

sådan en seng er genial...den kan skjule rod, laves til hule, skabe plads og så kan man have en veninde sovende under sengen når den tid kommer

så den er super go og kan anbefales
men ja det kræver en alder hvor de kan adm at skulle kravle op og ned af en stige

det blir en udfordring når lillesøster Vigga inden for et år kommer i den lystige kravle-op af ting- alder

Anmeld

25. februar 2012

Maria.

Leonora skriver:

hæ hæ sorry

vi døjer med snot og sløjhed så havde ik lige fået lagt billederne over på min com

synes også vores nætter fortiden er hårde. Det virker som om Vigga ikke bliver mæt. Hun suger alt ud af mig om dagen og om aftenen blir hun sur og har ikke tålmodighed til at vente på at det løber til
og så er hun begyndt at vågne om natten eller sove meget uroligt. Har ellers sovet igennem de sidste 14 dage uden at behøve mad.

Nu til aften gav jeg hende en flaske med 110 ml MME. Hun slugte det på få min og faldt i søvn med det samme....
tror du det påvirker min mælk meget hvis hun får en flaske om aftenen? hvad ville du have gjort?

Knus og go aften

Nej, det tror jeg ikke! Det vil automatisk regulere sig. Det er kun hvis der går dage i mellem at hun får fra dig, men det er ho ikke tilfældet hvis du baresupplerer.. Jeg havde gjort det samme! Der er ikke noget værre end et barn der ikke bliver mæt, og hverken baby eller resten af  familien ikke får sin nattesøvn! Du skal gøre det du føler for! 

Og så synes jeg du skal give en kop kaffe en dag, så jeg kan komme og dikke-dikke Vigga! 

Anmeld

25. februar 2012

Mamalou

Leonora skriver:

Det lyder som en go ide. Så føler hun også at hun blir hygget om....hvor gammel er hun?

vi venter lige med at lade dem sove sammen til Vigga med sikkerhed sover hele natten. Orker ikke at Leonora også vågner og synes det er synd hvis hendes søvn bliver forstyrret. Men de går ikke længe tror jeg.

Jeg synes også at det er sundt for dem at dele. Det lærer dem at tage hensyn samt at dele de ting de har. Der kommer uden tvivl nogle konflikter når Vigga vil lege med Noras ting. Der er jo stadig over 3 års forskel
men det tager vi med indtil der blir råd til drømmehuset

Lucca er lige fyldt fem år, Villads er 9 måneder. Vi har været spændte på, hvad hun ville sige til at dele værelse, men Lucca har faktisk glædet sig rigtig meget til at vi flyttede, så de kunne få værelse sammen. Villads sover igennem om natten, så det er heldigvis ikke et problem. 

Vi er også opmærksomme på, at vi løber ind i udfordringer, når Villads bliver ældre, men så må vi tage den til den tid. Indtil nu vil Lucca have Villads med på værelset, hvor hun optræder med højt musik på anlægget. Jeg håber det bliver ved sådan!

Jeg synes også, at det er sundt for dem at dele. Selvom der kommer udfordringer, når Villads for alvor bliver mere "mobil", så tror jeg der er en fordel i, at aldersforskellen er så stor, som den er nu. Jeg satser på, at vi har købt drømmehuset inden Lucca bliver alt for træt af Villads og beder om mere privatliv

Anmeld

25. februar 2012

Leonora

Maria. skriver:

Nej, det tror jeg ikke! Det vil automatisk regulere sig. Det er kun hvis der går dage i mellem at hun får fra dig, men det er ho ikke tilfældet hvis du baresupplerer.. Jeg havde gjort det samme! Der er ikke noget værre end et barn der ikke bliver mæt, og hverken baby eller resten af  familien ikke får sin nattesøvn! Du skal gøre det du føler for! 

Og så synes jeg du skal give en kop kaffe en dag, så jeg kan komme og dikke-dikke Vigga! 

tak for det svar
og tror du har helt ret...kan bare ikke lade være med at føle en slags utilstækkelighed når jeg ikke kan amme hende mæt
Men omvendt så vil jeg ikke bruge kræfter på at malke og kæmpe med hende....hvis en flaske om aftenen kan give mæt baby og nattero så må jeg sluge den kamel

jaaaa vi skal da helt sikker drikke kaffe. Jeg har masser af tid så det er op til dig som arb hvornår det skal være....

Anmeld

25. februar 2012

Leonora

Mamalou skriver:

Lucca er lige fyldt fem år, Villads er 9 måneder. Vi har været spændte på, hvad hun ville sige til at dele værelse, men Lucca har faktisk glædet sig rigtig meget til at vi flyttede, så de kunne få værelse sammen. Villads sover igennem om natten, så det er heldigvis ikke et problem. 

Vi er også opmærksomme på, at vi løber ind i udfordringer, når Villads bliver ældre, men så må vi tage den til den tid. Indtil nu vil Lucca have Villads med på værelset, hvor hun optræder med højt musik på anlægget. Jeg håber det bliver ved sådan!

Jeg synes også, at det er sundt for dem at dele. Selvom der kommer udfordringer, når Villads for alvor bliver mere "mobil", så tror jeg der er en fordel i, at aldersforskellen er så stor, som den er nu. Jeg satser på, at vi har købt drømmehuset inden Lucca bliver alt for træt af Villads og beder om mere privatliv

Hvor lyder det bare skønt

og Elsker navnet Lucca. Det var også på min liste over navne og hvis vi skal have flere (om laaaaaang tid) er det bestemt en mulighed

rigtig go aften

Anmeld

25. februar 2012

Mamalou

Leonora skriver:

Hvor lyder det bare skønt

og Elsker navnet Lucca. Det var også på min liste over navne og hvis vi skal have flere (om laaaaaang tid) er det bestemt en mulighed

rigtig go aften

Vigga er på min

Tak og i lige måde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.