Leonora skriver:
Det lyder som en go ide
. Så føler hun også at hun blir hygget om
....hvor gammel er hun?
vi venter lige med at lade dem sove sammen til Vigga med sikkerhed sover hele natten. Orker ikke at Leonora også vågner og synes det er synd hvis hendes søvn bliver forstyrret. Men de går ikke længe tror jeg.
Jeg synes også at det er sundt for dem at dele. Det lærer dem at tage hensyn samt at dele de ting de har. Der kommer uden tvivl nogle konflikter når Vigga vil lege med Noras ting. Der er jo stadig over 3 års forskel 
men det tager vi med indtil der blir råd til drømmehuset 
Lucca er lige fyldt fem år, Villads er 9 måneder. Vi har været spændte på, hvad hun ville sige til at dele værelse, men Lucca har faktisk glædet sig rigtig meget til at vi flyttede, så de kunne få værelse sammen. Villads sover igennem om natten, så det er heldigvis ikke et problem.
Vi er også opmærksomme på, at vi løber ind i udfordringer, når Villads bliver ældre, men så må vi tage den til den tid. Indtil nu vil Lucca have Villads med på værelset, hvor hun optræder med højt musik på anlægget. Jeg håber det bliver ved sådan!
Jeg synes også, at det er sundt for dem at dele. Selvom der kommer udfordringer, når Villads for alvor bliver mere "mobil", så tror jeg der er en fordel i, at aldersforskellen er så stor, som den er nu. Jeg satser på, at vi har købt drømmehuset inden Lucca bliver alt for træt af Villads og beder om mere privatliv 
Anmeld