Så fik ungerne nyt fælles værelse - billedspam :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.661 visninger
24 svar
0 synes godt om
25. februar 2012

Leonora

Hej tøser.

Nu var det tid til at bytte rundt på vores soveværelse og Leonoras. Hun bliver snart 4 år og bruger e del tid på sit værelse. Og eftersom lillesøster Vigga også skal sove derinde snart så var det tid at de fik det store værelse i lejl

min mor passede unger mens vi flyttede om. Og Leonora vidste det ikke så det var en meget glad og overrasket pige der så sit nye værelse.

Det eneste der mangler derinde er to mavebillder fra min graviditet med Vigga . rammerne hænger klar

Her kommer lidt billder af rummet samt lidt nye af begge unger (mange )

go lørdag aften

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

Mamalou

Sikke et fint værelse - super flot seng til Leonora. Her deler storesøster også værelse med lillebror. Det er ret nyt, men indtil nu fungerer det fint. Storesøster er her ca. 10 dage om måneden (delebarn).

Rigtig lækre unger!

Anmeld

25. februar 2012

Maria.

Hrm hrm Louise.. Jeg synes de billeder der er lidt forsinket! 

Hvor er det blevet flot!! Lækre unger!!

Anmeld

25. februar 2012

Leonora

Mamalou skriver:

Sikke et fint værelse - super flot seng til Leonora. Her deler storesøster også værelse med lillebror. Det er ret nyt, men indtil nu fungerer det fint. Storesøster er her ca. 10 dage om måneden (delebarn).

Rigtig lækre unger!

tak og dejligt at høre at det kan lade sig gøre uden for mange problemer

jeg tror det må give en go trykhed for især den lille at vide at de sover sammen
vi regner med at få et hus inden lille Vigga blir så stor at hun og hendes ting kommer til at fylde for meget

men det næste år eller to kommer de til at dele og det lader ikke til at Leonora er øv over det

rigtig go aften

Anmeld

25. februar 2012

Nessie

Super flot værelse og skønne unger

Anmeld

25. februar 2012

Sakris

Super flot værelse!!!! Lige min farvesmag.... Elsker lilla... 

Det er super flot og enkelt. Men er det begge dine pigers ting? Jøsses, jeg kan godt se at min datter har meget legetøj... hehe... 

Og hold nu op nogle skønne unger. Smukke Leonora...

Anmeld

25. februar 2012

Leonora

Maria. skriver:

Hrm hrm Louise.. Jeg synes de billeder der er lidt forsinket! 

Hvor er det blevet flot!! Lækre unger!!

hæ hæ sorry

vi døjer med snot og sløjhed så havde ik lige fået lagt billederne over på min com

synes også vores nætter fortiden er hårde. Det virker som om Vigga ikke bliver mæt. Hun suger alt ud af mig om dagen og om aftenen blir hun sur og har ikke tålmodighed til at vente på at det løber til
og så er hun begyndt at vågne om natten eller sove meget uroligt. Har ellers sovet igennem de sidste 14 dage uden at behøve mad.

Nu til aften gav jeg hende en flaske med 110 ml MME. Hun slugte det på få min og faldt i søvn med det samme....
tror du det påvirker min mælk meget hvis hun får en flaske om aftenen? hvad ville du have gjort?

Knus og go aften

Anmeld

25. februar 2012

Leonora

Nessie skriver:

Super flot værelse og skønne unger

mange tak

go aften

Anmeld

25. februar 2012

Dianaaa

lækkert værelse til nogen lækre børn ,

Anmeld

25. februar 2012

Mamalou

Leonora skriver:

tak og dejligt at høre at det kan lade sig gøre uden for mange problemer

jeg tror det må give en go trykhed for især den lille at vide at de sover sammen
vi regner med at få et hus inden lille Vigga blir så stor at hun og hendes ting kommer til at fylde for meget

men det næste år eller to kommer de til at dele og det lader ikke til at Leonora er øv over det

rigtig go aften

Vi vil også købe hus inden lillebror bliver så stor, at han får brug for et værelse... Hos os er det storesøster, der finder tryghed ved at lillebror også sover der. Lillebror kommer godt nok i seng en time før, men den time bruger vi på hygge i stuen med storesøster, hvor vi spiller eller lign. Det nyder hun!

Også rigtig god aften til dig

Vh. Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.