Hej
Jeg fik pks 9 dage før termin. Fik datoen 3 mdr før.
Det var en rigtig god oplevelse, vi valgte ikke at fortælle nogen datoen, så der stadig var lidt spænding i det. Man får pæne hatte på (hø hø) og så var der en jordemoder, to læger og en sygeplejeske. Jordemoderen holdte mig i hånden da de lagde bedøvelsen. Den drillede dog, så en overlæge måtte kaldes. Men han var lyn hurtig. Så føltes det som om hele min krop "sov", og råbte " jeg falder! " men de havde helt styr på mig.
så satte de det grønne papir op, og så sad både min kæreste og sygeplejesken hos mig, og de gik i gang. Pludselig blev jeg i tvivl om jeg var bedøvet rigtigt, for synes jeg kunne mærke mine tæer, og rokke lidt med dem, så jeg bad sygeplejersken spørge lægen, om han ikke ville nive mig med en pincet i maven inden han skar. Hun rejste sig og kiggede, og så sagde hun "det er for sent, de er i fuld gang" Jeg troede bare man ville være helt lam fra brystet og ned. Men havde ingen smerter. De rusker noget i en, men de er så mange til at passe på en, så jeg var helt rolig. Mener det tog 30-45 min at sy mig sammen efter hun kom ud, men det føltes som 10 min, fordi jeg var så optaget at min lille baby. 
Jeg havde en del smerter døgnet efter, men det var kun pga jeg ikke måtte få al medicinen. De 3 andre jeg lå på stue med, havde det rigtig godt. Jeg kom mig fint, og havde ikke problemer med løft og støvsugning osv.
Håber det kan bruges.
Og rigtig meget pøj pøj med det.
Anmeld