PKS hvornår fik i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2012

Nadia&Daniel

Pernille84 skriver:

Ja nu skal jeg selv have planlagt kejsersnit denne her gang, og er egentlig lidt nysgerrig efter at vide hvornår i fik PKS, altså i hvilken graviditetsuge?

Del gerne jeres erfaringer med det hele under og efter forløbet.

Jeg fik planlagt kejsersnit 9 dage før termin.. Det var en fantastisk oplevelse, og har intet dårligt at sige om kejsersnit. Jeg vil sågar sige, at jeg gerne vil have kejsersnit igen næste gang.

Laura var 2580 gram og 46 cm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

Pernille84

Nadia&Daniel skriver:

Jeg fik planlagt kejsersnit 9 dage før termin.. Det var en fantastisk oplevelse, og har intet dårligt at sige om kejsersnit. Jeg vil sågar sige, at jeg gerne vil have kejsersnit igen næste gang.

Laura var 2580 gram og 46 cm.

Tak for dit svar Hvordan kan det være du fik KS?

Anmeld

25. februar 2012

merethe

Profilbillede for merethe
Pernille84 skriver:

Ja nu skal jeg selv have planlagt kejsersnit denne her gang, og er egentlig lidt nysgerrig efter at vide hvornår i fik PKS, altså i hvilken graviditetsuge?

Min søn blev født ved PKS i uge 38+0

Min datter blev født ved PKS i uge 39+0

Anmeld

25. februar 2012

Pernille84

merethe skriver:

Min søn blev født ved PKS i uge 38+0

Min datter blev født ved PKS i uge 39+0

Hvad vejede din søn i uge 38+0?

Anmeld

25. februar 2012

merethe

Profilbillede for merethe
Pernille84 skriver:

Hvad vejede din søn i uge 38+0?

han vejede 2940

Anmeld

25. februar 2012

Nadia&Daniel

Pernille84 skriver:

JM sagde at babyen (vi kendte ikke kønnet) - lå med hovedet nedaf og var klar til at komme til verden når som helst.. Så vi gik hjem med smil på læben. Var så til ekstra scanningen dagen efter (gik vi til hver 14. dag - pga babyens vægt) og der sagde overlægen, at babyen sad fast med hovedet oppe ved mit bryst, og for babyens sikkerhed, må den vendes eller ud rimelig hurtigt. Dog ville de lige give et vendingsforsøg en chance. De kunne ikke rykke en eneste millimeter, så det blev planlagt kejsersnit.

Anmeld

25. februar 2012

Nadia&Daniel

Pernille84 skriver:

https://www.baby.dk/debat/71575pi1/foedselsberetninger/min-fb--planlagt-kejsersnit--.aspx

Anmeld

25. februar 2012

Mor til Frederic og Freya

Pernille84 skriver:

For 3-4 år siden blev pks gjort ca. 14 dage før termin.

Idag lægger de pks så tæt på termin som muligt, hvis der intet er i vejen med moren eller barnet...

Fik pks i sep '08 og der kom han ud i 12 dage før termin.

Min svigerinde fik pks her i nov '11 og det var 2 dage før termin.

Anmeld

25. februar 2012

Maja88

39+0 og det var kun fordi de KUN laver pks om torsdagen i Herning.. havde de nu lavet dem om tirsdagen så havde de ventet til der efter deres mening. men da jeg var 38+4 var jeg allerede 2 fingre åben- så mon ikke de havde skulle lave det før alligevel

Anmeld

25. februar 2012

Vidunderligeunger

jeg var til vendingsforsøg i 37+3 men det lykkedes ikk, så vi fik en "tid" til PKS 14 dage efter 39+3

Det var en rigtig god oplevelse - men jeg skal føde selv denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.