PKS hvornår fik i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.325 visninger
29 svar
0 synes godt om
25. februar 2012

Pernille84

Ja nu skal jeg selv have planlagt kejsersnit denne her gang, og er egentlig lidt nysgerrig efter at vide hvornår i fik PKS, altså i hvilken graviditetsuge?

Del gerne jeres erfaringer med det hele under og efter forløbet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

celkt

for mit vedkommende var det i 42+2 eller deromkring...

det var en gennemført hæslig oplevelse, med stort blodtab, dårlig reaktion på rygmarvsbedøvelsen og en livmoder, der ikke ville trække sig sammen.

Men jeg fik en dejlig dreng på 5350 g og 58 cm ud af det, og det er jo det vigtigste.

Anmeld

25. februar 2012

Pernille84

celkt skriver:

for mit vedkommende var det i 42+2 eller deromkring...

det var en gennemført hæslig oplevelse, med stort blodtab, dårlig reaktion på rygmarvsbedøvelsen og en livmoder, der ikke ville trække sig sammen.

Men jeg fik en dejlig dreng på 5350 g og 58 cm ud af det, og det er jo det vigtigste.

men tænker at dit var mere akut, når du først fik det så langt henne i forløbet.

Nu er mit planlagt til før termin.

Men sikke da et hæsligt forløb du havde.

Anmeld

25. februar 2012

celkt

Pernille84 skriver:

men tænker at dit var mere akut, når du først fik det så langt henne i forløbet.

Nu er mit planlagt til før termin.

Men sikke da et hæsligt forløb du havde.

njae, det var ikke akut som sådan, fik af vide at jeg ikke kunne føde ham selv ved en scanning om onsdagen, og fik kejsersnit fredag morgen. Jeg har haft en skovl af en jordemoder, der konsekvent valgte at skyde ham et kg for lavt, fordi jeg ved første konsultation havde fortalt hende, at hun godt kunne regne med et barn over gennemsnittet, da det er normalt i min familie. Så det var ligesom, at hun havde behov for at vise mig, at det vidste jeg i hvert fald ikke noget om. dumme gimpe!!

Så da jeg var 42+0 kom jeg ind til en scanning, og var samme dag hos min jordemoder blevet skudt til 4100. Scanningen sagde 5100, og ja, han kom ud 2 dage senere og var 5350.

Anmeld

25. februar 2012

Heidimed lea

begge mine planlagte ks har været 12 dage før termin. grundet mit bækken og at børnene lå med numsen nedaf.

begge gange var gode oplevelser. tror jeg fik min dato i uge 36

held og lykke              knus Heidi

Anmeld

25. februar 2012

Pernille84

Heidimed lea skriver:

begge mine planlagte ks har været 12 dage før termin. grundet mit bækken og at børnene lå med numsen nedaf.

begge gange var gode oplevelser. tror jeg fik min dato i uge 36

held og lykke             knus Heidi

mange tak for dit svar.

jeg skal selv have det 14 dage før termin, og fik datoen allerede til md scanningen, men er godt nok nervøs.

Anmeld

25. februar 2012

maria_wlt

Pernille84 skriver:

mange tak for dit svar.

jeg skal selv have det 14 dage før termin, og fik datoen allerede til md scanningen, men er godt nok nervøs.

Jeg fik mit PKS i uge 39+0.. 

Du har intet at være bange for.. Det er en lidt vild oplevelse, men det er hurtig overstået og jeg mærkede ikke de vilde smerter.. Kun dem man nu har ved en operation.. Pøj pøj med det 

Anmeld

25. februar 2012

Pernille84

maria_wlt skriver:

Jeg fik mit PKS i uge 39+0.. 

Du har intet at være bange for.. Det er en lidt vild oplevelse, men det er hurtig overstået og jeg mærkede ikke de vilde smerter.. Kun dem man nu har ved en operation.. Pøj pøj med det 

mange tak  Der er jo også noget tid til endnu, så har tid til at forberede mig så godt så muligt. Det er min første gang, at jeg skal have KS.

Anmeld

25. februar 2012

Maja_4000

Jeg fik pks da jeg var 38+6 .. Det var en rigtig god oplevelse ! Jeg skal også have ks næste gang (hvis der bliver en næste gang )

Anmeld

25. februar 2012

Pernille84

Maja_4000 skriver:

Jeg fik pks da jeg var 38+6 .. Det var en rigtig god oplevelse ! Jeg skal også have ks næste gang (hvis der bliver en næste gang )

Mange tak for dit svar  Dejligt at vide at der også er nogle som har haft en god oplevelse med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.