Hvornår kom jeres baby i DP?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2012

Nessie

Daniel var lige præcis 10 mdr. da han startede i DP, og han kunne sagtens være startet en mdr. før, for jeg kunne ikke rigtig underholde ham længere
Mor var simpelthen blevet for kedelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

Mother-love

Isabella startede den 1. Februar i vuggestue og da var hun 8 mdr. Jeg synes ikke det er for tidligt. Og allerede nu elsker hun det. Hun har nærmest ikke lyst til at skal med hjem. Så bare afsted med din dreng. Tror kun de har godt af det. Plus der er jo nogle sygedage lige ved opstart pga nye bakterier. Jeg synes personligt det er bedre at børnene er kørt ordentligt ind og det er blevet en del af deres hverdag før man selv starter på arb. Og så har de altså gså godt af at komme afsted og være sammen med andre børn og opleve andre end kun mor og far. Tror også det er nemmere jo yngre de er.?

Anmeld

24. februar 2012

SukkerDronning

Min datter kom i DP da hun var 8 mdr. og det har bare været det bedste hun var SÅ klar! Så det syntes jeg ikke du skal bekymre dig om, det skal nok gå rigtig fint..

Anmeld

24. februar 2012

SukkerDronning

Og nårh ja, hun har aldrig grædt når jeg gik (Det tager jeg som et godt tegn heh)

Anmeld

24. februar 2012

Sillebob

LevisMor skriver:

Jeg skal starte i praktik d. 4 juni i år, og der vil Levi være næsten 8 mdr gammel, er bare i tvivl om det er for tidligt, om jeg skulle vente til han blev 10 mdr hm...

Hvad er jeres erfaringer og hvordan havde i det i starten når jeres barn  skulle starte i vuggestue/Dagpleje?

Kram Patricia

Vores den ældste var 11,5mrd da han startede i vuggestue. Den yngste skal starte når han er 9 mrd hvilket jeg synes er lidt tidligt - men synes mor ikke altid det ??

Da min den ældste startede i vuggestue fik vi at vide at de fleste børn indfinder sig ret hurtigt når de er ca 8-12 mrd når de starter. Derefter bliver det lidt sværere for dem da de ofte er mere bevidste.....men det er jo forskelligt fra barn til barn.

Rigtig meget held og lykke med det hele - også til mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.