Hvornår kom jeres baby i DP?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.033 visninger
24 svar
0 synes godt om
24. februar 2012

Levi&LilysMor

Jeg skal starte i praktik d. 4 juni i år, og der vil Levi være næsten 8 mdr gammel, er bare i tvivl om det er for tidligt, om jeg skulle vente til han blev 10 mdr hm...

Hvad er jeres erfaringer og hvordan havde i det i starten når jeres barn  skulle starte i vuggestue/Dagpleje?

Kram Patricia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

MaybeBaby

LevisMor skriver:

Jeg skal starte i praktik d. 4 juni i år, og der vil Levi være næsten 8 mdr gammel, er bare i tvivl om det er for tidligt, om jeg skulle vente til han blev 10 mdr hm...

Hvad er jeres erfaringer og hvordan havde i det i starten når jeres barn  skulle starte i vuggestue/Dagpleje?

Kram Patricia

Jeg skal have Tristan i DP d. 4. juni, hvor han er 8,5 mdr. Jeg tror, at jo ældre de bliver, jo mere opfatter de at vi går fra dem - så jeg håber at 8,5 mdr. er den perfekte tid for min lille prut!

Anmeld

24. februar 2012

An&Jo

LevisMor skriver:

Kram Patricia

Johannes startede i Januar sidste år, og der var han næsten 9 mdr..

synes ikke jeg vil sige at 8 mdr er for tidligt, men det kommer jo an på hvordan han er..

Anmeld

24. februar 2012

Levi&LilysMor

MaybeBaby skriver:

Jeg skal have Tristan i DP d. 4. juni, hvor han er 8,5 mdr. Jeg tror, at jo ældre de bliver, jo mere opfatter de at vi går fra dem - så jeg håber at 8,5 mdr. er den perfekte tid for min lille prut!

Uhha ja er også spændt, kan mærke jeg ikke har det godt med det nu

Anmeld

24. februar 2012

Levi&LilysMor

An&Jo skriver:

Johannes startede i Januar sidste år, og der var han næsten 9 mdr..

synes ikke jeg vil sige at 8 mdr er for tidligt, men det kommer jo an på hvordan han er..

Okay...

Hvordan han er ??

Anmeld

24. februar 2012

MLT

Emma var lige blevet 6 måneder, da hun begyndte i vuggestue, så jeg synes ikke, at 8 måneder er for tidligt

Anmeld

24. februar 2012

An&Jo

LevisMor skriver:

Okay...

Hvordan han er ??

jamen om han er åben og udadvendt osv eller lidt genert og bange for fremmede eksempelvis.. altså hvordan i vurderer ham.. det er forældre der bedst selv ved om deres barn er klar til institution eller ej..

Anmeld

24. februar 2012

Levi&LilysMor

An&Jo skriver:

jamen om han er åben og udadvendt osv eller lidt genert og bange for fremmede eksempelvis.. altså hvordan i vurderer ham.. det er forældre der bedst selv ved om deres barn er klar til institution eller ej..

Nå.. okay... jamen når det er nogle han kender, så har han det fint men lige nu så vil han stadig gerne være ved far eller mor, hvis andre bliver for meget...

Anmeld

24. februar 2012

Levi&LilysMor

MLT skriver:

Emma var lige blevet 6 måneder, da hun begyndte i vuggestue, så jeg synes ikke, at 8 måneder er for tidligt

Hvordan havde du det med at aflevere hende de første gange ?

altså jeg har sagt nej til når han kun er 6 mdr, jeg skal amme til han bliver det og deefter prøve at trappe ned såe..

Anmeld

24. februar 2012

MaybeBaby

LevisMor skriver:

Uhha ja er også spændt, kan mærke jeg ikke har det godt med det nu

Jeg skal slet heller ikke tænke på det - Har valgt en indkøringsrunde på 14 dage, da han er et ret sensitivt barn, men jeg ved, at jeg bliver moderen, der kører på arbejdet med tårer i øjnene! Og hulker hvis folk spørger ind til det den første uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.