jeg har fået lejlighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2012

Sujan

Sakris skriver:

Er da gået helt glip af at i er gået fra hinanden  Håber du er ok.... Og tillykke med lejligheden. Så bliver der måske plads til børneværelse og det hele? Og baby-pigen kommer helt sikkert til at tage alt din tid 

Ja jeg besluttede at blive alene efter kæresten simpelthen ikke kunne overholde de aftaler vi havde lavet om hvad der er rigtig og forkert i forhold til en anden pige.

Er rigtig hårdt. Men vi snakker indtil videre godt sammen og håber vi kan komme igennem det på en god måde. Det ser i hvert fald sådan ud indtil videre. så håber det holder.

Ja bliver et fedt børne værelse.. glæder mig til at komme på plads. Tiden kan ikke gå hurtigt nok... Håber bare jeg måske lige går en uge over tid så jeg kan nå det hele:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

Putomanen

Sujan skriver:

Tak.. ja håber også jeg når at flytte inden.. ja går stærkt. Men er også kun fordi jeg snart skal føde.. ellers havde jeg nok ikke så travlt. Men man vil jo gerne på plads inden:-)

Ja, det kan jeg godt forstå. Men det er nu stadig imponerende hvor stærk du er og får gjort tingene med det samme

Anmeld

25. februar 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Lækkert, tillykke med den

Anmeld

25. februar 2012

Sakris

Sujan skriver:

Ja jeg besluttede at blive alene efter kæresten simpelthen ikke kunne overholde de aftaler vi havde lavet om hvad der er rigtig og forkert i forhold til en anden pige.

Er rigtig hårdt. Men vi snakker indtil videre godt sammen og håber vi kan komme igennem det på en god måde. Det ser i hvert fald sådan ud indtil videre. så håber det holder.

Ja bliver et fedt børne værelse.. glæder mig til at komme på plads. Tiden kan ikke gå hurtigt nok... Håber bare jeg måske lige går en uge over tid så jeg kan nå det hele:-)

Åh, det er jeg ked af at høre. Sådan en klovn

Hehe, du må være lavet af noget specielt, jeg tror du er den eneste jeg kender der ville have lyst til at gå over tid.... hehe. Men det kan eg så også godt forstå du vil i dette tilfælde. Glæder mig til at se både bebs og børneværelse. Og held og lykke med det hele!

Anmeld

25. februar 2012

Sujan

Sakris skriver:

Åh, det er jeg ked af at høre. Sådan en klovn

Hehe, du må være lavet af noget specielt, jeg tror du er den eneste jeg kender der ville have lyst til at gå over tid.... hehe. Men det kan eg så også godt forstå du vil i dette tilfælde. Glæder mig til at se både bebs og børneværelse. Og held og lykke med det hele!

Tak.. ja nok må være nok.

Kan også være jeg ændre mening, med at gå over tid når vi kommer tættere på:-)

Glæder mig bare så meget.. så nu skal en næste uger bare gå.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.