jeg har fået lejlighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.634 visninger
24 svar
0 synes godt om
23. februar 2012

Sujan

Ja jeg fik lejlighed i dag:-)

En 3 vær. På 80 kvm. Godt nok på 2 sal. Men med fælles rigtig flot have og et skur til barnevogn o.s.v..

Den er bare så skøn med flotte træ gulve og stuk lofter. Kan flytte ind om ca. 3 uger. Har 4 uger til termin, så håber lige jeg kan få flyttet og komme lidt på plads inden hun kommer. Så nu skal jeg bare have skaffet nogle billige møbler og sådan... Ih bliver spændene. Bliver nok lange 3 uger med masser af utålmodighed. Men mon ikke det går?? det håber jeg.

Er dog mærkeligt at skulle flytte. Men tror der sker så meget når først lillepigen kommer til verden, at jeg ikke når at tænke så meget på mig og min eks problemer. Det håber jeg i hvert fald.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

Muffin_girl

Sujan skriver:

Ja jeg fik lejlighed i dag:-)

En 3 vær. På 80 kvm. Godt nok på 2 sal. Men med fælles rigtig flot have og et skur til barnevogn o.s.v..

Den er bare så skøn med flotte træ gulve og stuk lofter. Kan flytte ind om ca. 3 uger. Har 4 uger til termin, så håber lige jeg kan få flyttet og komme lidt på plads inden hun kommer. Så nu skal jeg bare have skaffet nogle billige møbler og sådan... Ih bliver spændene. Bliver nok lange 3 uger med masser af utålmodighed. Men mon ikke det går?? det håber jeg.

Er dog mærkeligt at skulle flytte. Men tror der sker så meget når først lillepigen kommer til verden, at jeg ikke når at tænke så meget på mig og min eks problemer. Det håber jeg i hvert fald.

Ej hvor dejligt for dig 

Anmeld

23. februar 2012

katrine26

Tillykke med lejligheden.

jeg har et børne klædeskab som er hvidt og med lilla blomster på siden du meget gerne må få gratis. vi skal nemlig også flytte så skal af med det.

har også en sofa med chasalong som du også gerne må få vis du kan vente til den 31 marts.

katrine26

Anmeld

23. februar 2012

wamse

Stort tillykke med det 

Anmeld

23. februar 2012

Sujan

katrine26 skriver:

Tillykke med lejligheden.

jeg har et børne klædeskab som er hvidt og med lilla blomster på siden du meget gerne må få gratis. vi skal nemlig også flytte så skal af med det.

har også en sofa med chasalong som du også gerne må få vis du kan vente til den 31 marts.

katrine26

Hvad er det for en sofa.. kunne godt være interesseret i en chaiselong:-)

Anmeld

23. februar 2012

katrine26

Sujan skriver:

Hvad er det for en sofa.. kunne godt være interesseret i en chaiselong:-)

det er en stofsofa som er grå.

Anmeld

23. februar 2012

Røverdatter

Tillykke med lejlighed!!  Det er da for skønt, at det passer sådan sammen

Anmeld

23. februar 2012

Sujan

katrine26 skriver:

det er en stofsofa som er grå.

Det lyder meget interessant.. er i hvert fald grå stof sofaer jeg har kigget på:-) nøj det ville bare være super.. hvor er du sød.. og kunne også godt være interesseret i skabet

Anmeld

24. februar 2012

katrine26

ok..du må lige skrive en pb inden den 31 marts om du vil have det. for ellers ryger de ud..

katrine26

Anmeld

24. februar 2012

Putomanen

Hvor er det dejligt at høre, tillykke med lejligheden. Det går da stærkt med at begynde på det "nye" liv

Det passer jo perfekt, at du lige kan nå at flytte inden terminen. Så skal du abre huske at passe godt på dig selv

Jeg håber, at du bliver rigtig glad for lejligheden og dit nye liv sammen med den lille prinsesse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.