jeg har fået lejlighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2012

B&J

nej hvor er det fantastisk for dig, og det hele skal nok gå alt sammen og lyder som det helt perfekte sted du skal bo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Sujan skriver:

Ja jeg fik lejlighed i dag:-)

En 3 vær. På 80 kvm. Godt nok på 2 sal. Men med fælles rigtig flot have og et skur til barnevogn o.s.v..

Den er bare så skøn med flotte træ gulve og stuk lofter. Kan flytte ind om ca. 3 uger. Har 4 uger til termin, så håber lige jeg kan få flyttet og komme lidt på plads inden hun kommer. Så nu skal jeg bare have skaffet nogle billige møbler og sådan... Ih bliver spændene. Bliver nok lange 3 uger med masser af utålmodighed. Men mon ikke det går?? det håber jeg.

Er dog mærkeligt at skulle flytte. Men tror der sker så meget når først lillepigen kommer til verden, at jeg ikke når at tænke så meget på mig og min eks problemer. Det håber jeg i hvert fald.

Hvor lyder det bare fantastisk.. Tillykke med det nye tag over hovedet. Håber det bliver en befrielse for dig, og alt medgang er med dig..

Anmeld

24. februar 2012

EKBJ

Sujan skriver:

En 3 vær. På 80 kvm. Godt nok på 2 sal. Men med fælles rigtig flot have og et skur til barnevogn o.s.v..

Den er bare så skøn med flotte træ gulve og stuk lofter. Kan flytte ind om ca. 3 uger. Har 4 uger til termin, så håber lige jeg kan få flyttet og komme lidt på plads inden hun kommer. Så nu skal jeg bare have skaffet nogle billige møbler og sådan... Ih bliver spændene. Bliver nok lange 3 uger med masser af utålmodighed. Men mon ikke det går?? det håber jeg.

Er dog mærkeligt at skulle flytte. Men tror der sker så meget når først lillepigen kommer til verden, at jeg ikke når at tænke så meget på mig og min eks problemer. Det håber jeg i hvert fald.

Hvor meget skal du give for den? :-) 

Min kæreste og jeg kigger på lejlighed i Haderslev og skal betale næsten 6000 kr, for en 2 værelses på 70 kvm..  

Anmeld

24. februar 2012

Pige2009

Sujan skriver:

Det lyder da bare helt perfekt til jer Tag I IKEA - der kan du ekvipere en hel lejlighed til under 10.000 kr. Elsker den geschäft!

Anmeld

24. februar 2012

Sujan

tåvavar

Min kæreste og jeg kigger på lejlighed i Haderslev og skal betale næsten 6000 kr, for en 2 værelses på 70 kvm..  

Det v

Anmeld

24. februar 2012

Sujan

EKBJ skriver:

Det var dyrt.. skal give 4900 for denne her i slagelse.. og får så boligsikring så bliver ikke så dyrt...

Anmeld

24. februar 2012

EKBJ

Sujan skriver:

Det var dyrt.. skal give 4900 for denne her i slagelse.. og får så boligsikring så bliver ikke så dyrt...

Det var nemlig dyrt ja!!:-) er dit privat eller nemmem boligforening? 

Anmeld

24. februar 2012

Sujan

Putomanen skriver:

TåTaHvor er det dejligt at høre, tillykke med lejligheden. Det går da stærkt med at begynde på det "nye" liv

Det passer jo perfekt, at du lige kan nå at flytte inden terminen. Så skal du abre huske at passe godt på dig selv

Jeg håber, at du bliver rigtig glad for lejligheden og dit nye liv sammen med den lille prinsesse.

Tak.. ja håber også jeg når at flytte inden.. ja går stærkt. Men er også kun fordi jeg snart skal føde.. ellers havde jeg nok ikke så travlt. Men man vil jo gerne på plads inden:-)

Anmeld

24. februar 2012

Sujan

EKBJ skriver:

Det var nemlig dyrt ja!!:-) er dit privat eller nemmem boligforening? 

Det er et boligselskab...

Anmeld

24. februar 2012

Sakris

Er da gået helt glip af at i er gået fra hinanden  Håber du er ok.... Og tillykke med lejligheden. Så bliver der måske plads til børneværelse og det hele? Og baby-pigen kommer helt sikkert til at tage alt din tid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.