Børnepenge og skat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2012

Valle81

MariaE skriver:

de fleste kan tjekke deres årsopgørelse engang i marts måned:-)

Jeg er desværre nødt til at vente til august da min mand lige er blevet selvstændig ved siden af sit job, så fordi vi er gift kan jeg ikke få en skid af vide om mine egne forhold af den grund...møg irritrnede, fordi så har jeg i princippet kun 6 mdr til at rette evt fejl før næste skatteår begynder...øv

Hmm, det lyder underligt. Min far har været selvstændig i mange mange år, og min mor har altid fået hendes samtidig med os andre:0) og de er gift:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

Mamman

Profilbillede for Mamman
jeanne-skat skriver:

hva er det man skal indberette?

skattepligtig kørsel, rente indtægter/udgifter, akasse. Hvis du kigger inde på tast selv, står der hvad man skal indtaste selv, hvis man har noget af det

Anmeld

23. februar 2012

Valle81

Mille82 skriver:

børnepenge fra faren, går det ikke under "underholdningsbidrag" og skal indberettes?

Jeg er ikke enlig, men min mand betaler "underholdningsbidrag" som skal indberettes på hans årsopgørelse.

5 marts kan i se jeres årsopgørelser.

I indberetter kørsel, renteudgifter/indtægter, akasse mm

Jo det er rigtigt at det er nderholdsbidrag, men han kan indberette da e penge han betaler til barnets mor er fradragsberretigede:0) jeg har aldrig skulle indberette det jeg får fra asta's far:0) men det kan da være de har lavet det helt om:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.