Hvor gammel skal barnet ca være før man må skifte til anden autostol.
Min datter er en pæst at køre i bil med, hun hader at bliver puttet i autostolen som er en bagudvend babyautostol 0-13 kg. Hun har altid hadet det, og troede det nok bare var en tilvendnings sag, men nej nu efter 7 md hader hun det stadig, vi kan ikke gang køre ud at handle 5 min væk før hun skiger i vilden sky og turen bliver et marrit. Skal vi bare lidt længere bliver det virkelig en meget lang tur, for den ender som regl i skigeri, vi forsøger at trøste hende med sang, lege men intet er tilfredsstillende. Dete r også stressende at køre med en skigenede pige.
Kun om aftnen når hun er meget træt og falder i søvn går det udmærket. Jeg har en ide om at det er fordi hun ikke kan se så meget og så fordi hun ligger ned i den.
Hun er samtidig en bette mus på kun 6,5 kilo, men hun sidder super godt i hendes højstol og kan også godt sidder på gulvet uden støttet i et par minutter. Jeg tror simpelhen ikke at jeg kan holde hende i den til hun er 1 år eller 13 kilo for det kan have lange udsigter handes storebror er 4,5 år og vejer nu 15 kilo og indtil vidrer er de ca samme str aldre mæssig.
Nå men hvad er jeres erfaringer med skiftet til anden stol og hvornår kan man gøre det?
Anmeld