Dp syntes han spiser for lidt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2012

hanoda

mmmmm, Syntes da det lyder som en rigtig fin vægt og højde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

MyLove E

hanoda skriver:

mmmmm, Syntes da det lyder som en rigtig fin vægt og højde.

Tak:-):-)

Anmeld

22. februar 2012

foto på lærred

Tauf skriver:

Han er et barn som ikke gider at side og lege med sig selv hele tiden han kan sagtes men syntes det er noget hyggeligt hvis mor og får eller ændre vil lege med ham. Er det ikke meget normalt?

Altså jeg synes da godt det kan være helt normalt at de i perioder hænger på en osv. Min datter er 7 måneder og hun er inde i en periode hvor hun bliver ked af det når jeg forlader rummet og hvis de er lidt snottede osv. så kan de jo også pylre lidt, så jeg synes slet ikke det betyder noget mht at han hænger lidt på mor/far/dagpleje i en periode. Han er jo kun 9 måneder.

Anmeld

22. februar 2012

MyLove E

foto på lærred skriver:

Altså jeg synes da godt det kan være helt normalt at de i perioder hænger på en osv. Min datter er 7 måneder og hun er inde i en periode hvor hun bliver ked af det når jeg forlader rummet og hvis de er lidt snottede osv. så kan de jo også pylre lidt, så jeg synes slet ikke det betyder noget mht at han hænger lidt på mor/far/dagpleje i en periode. Han er jo kun 9 måneder.

Det er sådan han er, at man ikke kan gå ind i et andet rum i 2 sek..
Ja han jo ikke så gamle..

Anmeld

22. februar 2012

foto på lærred

Det er sådan han er, at man ikke kan gå ind i et andet rum i 2 sek..
Ja han jo ikke så gamle..

Det skal nok snart ændre sig  Det gjorde det i hvertfald med min den store pige.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

wallstickers, invitationer til dåb og barnefødselsdag samt collager.

Anmeld

22. februar 2012

MyLove E

foto på lærred skriver:

Det skal nok snart ændre sig  Det gjorde det i hvertfald med min den store pige.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

wallstickers, invitationer til dåb og barnefødselsdag samt collager.

Tak:-)

Anmeld

22. februar 2012

Dia

Jeg tror ikke, du skal lytte til din DP! Der er sikkert store forskelle på børn...Min dreng, der også er 9 måneder spiser nogenlunde det samme som din, om end mindre for han vil ikke have meget til aftensmad!

Har du overvejet om pylreriet kan skyldes, at han har ondt... fx tænder, ører osv.? Min egen dreng pylrer meget og vil ikke lege selv, når han er ved at få en ny tand....

Anmeld

22. februar 2012

Dia

Lige en ekstra bemærkning. Hvis han kun har været der i 14 dage, har DP så overvejet, om has pylren kan skyldes, at han lige skal vænne sig til at være der?!?!

Anmeld

22. februar 2012

Mamalou

Min søn er også 9 måneder gammel, og det er kan være meget svingende hvad han spiser. Jeg vælger at se på, hvordan han har det og ikke hvad han spiser. Og min søn tager fint på og er en glad og tilpas dreng, ergo må han få hvad han har brug for. 

Min søn er også i en fase lige nu, hvor han kræver mere opmærksomhed. Han ser også helt at jeg eller far sidder tæt på, og han leger heller ikke længe af gangen, uden han henvender sig til mig eller den voksen der nu sidder hos ham. Det er seperationsangsten, der tricker - altså en naturlig del i deres udvikling.

Selvfølgelig bliver du bekymret for din dreng, når dp kommer med kommentarer om din søn. Jeg siger selvfølgelig heller ikke, at hun ikke har ret, men udfra dine beskrivelser, så vil jeg ikke være bekymret. Hold øje med om han taber sig, bliver bleg eller lign og opsøg da lægen. 

Anmeld

22. februar 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Tauf skriver:

Mange tak for dine søde og beroligende ord. Men han har ikke gået der henne så længe endnu kun 14dage. Så jeg vil jo ikke starte ud med at blive "uvenner" med hende. Og hun er jo prof så man høre jo hvad de siger..

Hvornår i maj er han fra? Min søn er også maj barn. Det er vi faktisk alle sammen her hjemme:-):-)

Jeg synes du skal ryste det af dig...

Børn spiser, når de er sultne og med det som du beskriver har du ingen grund til bekymring i min verden og jeg havde lukket munden på dagplejen og sagt, at du synes han spiser som han skal...

Har han gået i dagpleje længe? tænker han næsten lige må være startet, da han kun er 9 mdr... kan det ikke tiltænkes det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.