Dilemma - familiefrokost...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

vi er kun 2 ud af 6 fætre/kusiner der har børn - og som jeg har nævnt tidligere, er det ikke så tit vi er samlet allesammen, og derfor er de inviteret med - det er svært at forklare, men det er bare en tradition på min side af familien at have børn med... før min fætter og jeg fik børn var det jo anderledes, men der var vi jo også yngre og uden ansvar overfor andre og ingen opgaver dagen efter... nu er det jo kun den ene fest jeg nævnte, men han mener generelt at han ikke vil have børn med til familiefester - de skal altid blive hjemme, ligegyldigt om de bliver inviteret med eller ej...

Ej okay, altså i det store hele skal børn med. Børn har godt af at se andre mennekser, lære nye ting osv.

Men ja, det er måske også smag og behag. Der er kun en lille i denne ellers så store familie, og hun er med hver gang til familie tamtam også selvom de drikker (alle bedsteforældrene), men de ter sig jo heller ikke åndssvage osv, de hygger jo bare med en lille fis på  jeg syntes det er meget hyggeligt selvom de næsten skal på hovedet i seng når vi går fra familier festerne...

Men ja, syntes da stadig din kæreste skal hygge sig med gutterne hvis det er det de vil, også selvom det er én gang om året. Som sagt er det da træls din kæreste ikke må hvis alle de andre gør det. Og så kan du tage børnene med hvis det er det du gerne vil  .. Du synes han er åndssvag og han syntes du er åndssvag, man skal se det fra begge sider af. Og på dne måde får i begge hvad i vil..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

Anonym trådstarter

Norman skriver:

Ej okay, altså i det store hele skal børn med. Børn har godt af at se andre mennekser, lære nye ting osv.

Men ja, det er måske også smag og behag. Der er kun en lille i denne ellers så store familie, og hun er med hver gang til familie tamtam også selvom de drikker (alle bedsteforældrene), men de ter sig jo heller ikke åndssvage osv, de hygger jo bare med en lille fis på  jeg syntes det er meget hyggeligt selvom de næsten skal på hovedet i seng når vi går fra familier festerne...

Men ja, syntes da stadig din kæreste skal hygge sig med gutterne hvis det er det de vil, også selvom det er én gang om året. Som sagt er det da træls din kæreste ikke må hvis alle de andre gør det. Og så kan du tage børnene med hvis det er det du gerne vil  .. Du synes han er åndssvag og han syntes du er åndssvag, man skal se det fra begge sider af. Og på dne måde får i begge hvad i vil..

Tak for snakken frem og tilbage  det er altid godt at få vendt og drejet en problemstilling, for at få det ordentlig på plads i hovedet... vi tager afsted med børn, han kan drikke et par øl eller hvad han nu vil have, men stadig er vi 2 om børnene dagen efter, så jeg ikke pludselig har 3 børn... tak for "snakken" endnu engang

Anmeld

22. februar 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Tak for snakken frem og tilbage  det er altid godt at få vendt og drejet en problemstilling, for at få det ordentlig på plads i hovedet... vi tager afsted med børn, han kan drikke et par øl eller hvad han nu vil have, men stadig er vi 2 om børnene dagen efter, så jeg ikke pludselig har 3 børn... tak for "snakken" endnu engang

Hehe selv tak  Håber det hele går som du ønsker trods alt

Anmeld

22. februar 2012

Anonym trådstarter

Norman skriver:

Hehe selv tak  Håber det hele går som du ønsker trods alt

Det skal nok blive en god fest - det kan også være det går meget nemmere når vi kommer derop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.