Anonym skriver:
Den har vi prøvet 5 gange før - han siger så bare undskyld, og det gør jeg ikke igen... da min søster blev 18 sidste år, aftalte vi at jeg tog hjem med vores søn, så kunne han blive og være med til lidt mere af festen... Vi aftalte at han ikke skulle drikke mere end at han kunne være frisk næste dag, og ikke komme for sent hjem... han tager så i byen med min bror og fætter, min far må køre vores trailer med min mands disko-udstyr hjem (vi sov hos mine forældre), og jeg må køre til fyn med mand med mega tømmermænd, dreng der synes det var træls at far ikke ville snakke med ham, og jeg var gravid i 6. måned 
så tro mig, den har været prøvet mange gange før og virker ikke...
Men så er problemet jo et helt andet end en familiefrokost og om parforholdet skal plejes eller ej.
Så handler det jo slet ikke om det!
Men du kan jo tage den nemme løsning og sige " vi har prøvet din løsning rigtig mange gange, uden det har været positivt, da det alligevel er mig der ser efter ungerne kan du jo være ligeglad med om de er med eller ej og min beslutning er, at de skal med"
Men tror i har brug for at ændre en hel del og tror i skal have hjælp til at få de rigtige budskaber frem til hinanden.
rigtig god familiefrokost!
:-) Sisse
Anmeld