Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
i aften står den på rugbrødsmadder da det er manden der kommer til at stå med det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi skal have buritto og lune spanskrør som hygge i aften
vi skal have biksemad med spejlæg og beanisesovs har aldrig prøvet at få sovs til men det vil manden gerne prøve.
Mira0911 skriver: Julie har bestilte pandekager til aftensmad idag med hele mullevitten til... Uden at vide det, så anede jeg ikke at det var idag det er "Pandekagedag"... I det at det er idag, kunne det faktisk være lidt sjovt at se hvad menuen står på hos Jer!? Pandekagedag er ikke en tradition vi har herhjemme... Julie's valg var meget tilfældigt... Hvad er menuen hos Jer?
Julie har bestilte pandekager til aftensmad idag med hele mullevitten til... Uden at vide det, så anede jeg ikke at det var idag det er "Pandekagedag"...
I det at det er idag, kunne det faktisk være lidt sjovt at se hvad menuen står på hos Jer!?
Pandekagedag er ikke en tradition vi har herhjemme... Julie's valg var meget tilfældigt...
Hvad er menuen hos Jer?
Vi skal have spaghetti med kødsovs Lige hvad jeg har lyst til idag
Julie har bestilte pandekager til aftensmad idag med hele mullevitten til... Uden at vide det, så anede jeg ikke at det var idag det er "Pandekagedag"... I det at det er idag, kunne det faktisk være lidt sjovt at se hvad menuen står på hos Jer!? Pandekagedag er ikke en tradition vi har herhjemme... Julie's valg var meget tilfældigt... Hvad er menuen hos Jer?
ristede kartofler med rester fra hamburgerryggen forleden og så med spejlæg til
her står den på farsbrød med kartofler og brun sovs Og self lige nogle gulerødder
SaNiNa skriver: Vi skal have buritto og lune spanskrør som hygge i aften
Laver du selv spanskrør ?
Vi skal have engelsk bøf med babeque (staves?) katofler i oven ..
Og til dessert SKULLE vi have haft pandekager, men der er kun 2 tilbage
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128