Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kay skriver: ristaffel.... vi får gæster... men nu overvejer jeg da om vi skal havde pandekager til dessert
ristaffel.... vi får gæster... men nu overvejer jeg da om vi skal havde pandekager til dessert
Pandekager er godt...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
pasta/kødsauce
Polkaprik skriver: Ej hvor sjovt!!! Vi skal også have pandekager i dag og anede heller ikke der var noget der hed Pandekagedag
Ej hvor sjovt!!! Vi skal også have pandekager i dag og anede heller ikke der var noget der hed Pandekagedag
Hehe så er jeg ikke den eneste som ikke vidste det...
Maja88 skriver: vi skal have hakkebøffer... det skal være hurtigt og er det når manden laver det... ellers tror jeg vi skulle have haft pastinakker med kødsoovs(pastinakken er istedet for pastaen og det smager som pasta)
vi skal have hakkebøffer...
det skal være hurtigt og er det når manden laver det...
ellers tror jeg vi skulle have haft pastinakker med kødsoovs(pastinakken er istedet for pastaen og det smager som pasta)
Hakkebøffer er virkelig også godt...
MaybeBaby skriver: Det vidste jeg heller ikke! Vi skal have mandens yndlings spaghetti bolognese (Men jeg tager selvfølgelig en røvfuld blomkål til), men i og med at han ææææælsker pandekager, så må jeg hellere lige tjekket, at jeg har alt til at lave dem - så kan han få en surprise dessert!
Det vidste jeg heller ikke! Vi skal have mandens yndlings spaghetti bolognese (Men jeg tager selvfølgelig en røvfuld blomkål til), men i og med at han ææææælsker pandekager, så må jeg hellere lige tjekket, at jeg har alt til at lave dem - så kan han få en surprise dessert!
Nu ved du det...
Pandekager er altså også godt..
Mira0911 skriver: Pandekager er godt...
jeps... og kæresten bestemte at det skulle vi havde... så må hellere få lavet dejen til dem
Kay skriver: jeps... og kæresten bestemte at det skulle vi havde... så må hellere få lavet dejen til dem
Dejligt.. Her skal de prøves med kanel i...
Vi skal have rester fra i går, hjemmelavet lasange guf guf..
og så vil jeg overraske manden med pandekager, men var heller ikke klar over at det var idag der er pandekagedag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128