Hvad skal I have at spise til aften idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.973 visninger
72 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

Mira0911

Julie har bestilte pandekager til aftensmad idag med hele mullevitten til... Uden at vide det, så anede jeg ikke at det var idag det er "Pandekagedag"... 

I det at det er idag, kunne det faktisk være lidt sjovt at se hvad menuen står på hos Jer!? 

Pandekagedag er ikke en tradition vi har herhjemme... Julie's valg var meget tilfældigt... 

Hvad er menuen hos Jer? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

Troldemommi

Vi skal have brændende kærlighed, bestilt af mig, men lavet af Jeppe :-)

Anmeld

21. februar 2012

JulieE

Vi skal have frikadeller med rugbrød, agurkesalat og gnavegrønt. Tirsdag er vores "hurtigmads dag" da Jacob på snart 8 skal være til spejder kl 18.30 

Pandekagendagen skal vi dog fejre, på datterens og faderens ønske, så dem spiser vi, når Jacob kommer hjem fra spejder kl 20 

Anmeld

21. februar 2012

L&V

Mira0911 skriver:

Julie har bestilte pandekager til aftensmad idag med hele mullevitten til... Uden at vide det, så anede jeg ikke at det var idag det er "Pandekagedag"... 

I det at det er idag, kunne det faktisk være lidt sjovt at se hvad menuen står på hos Jer!? 

Pandekagedag er ikke en tradition vi har herhjemme... Julie's valg var meget tilfældigt... 

Hvad er menuen hos Jer? 

pasta og kødsauce

Anmeld

21. februar 2012

Munder

Ikke noget

Min mand og min datter tager spiser altid hos farmor og farfar om tirsdagen, da jeg er i skole fra kl. 17 - 21. Jeg nupper en hurtig rugbrødsmad eller noget i den dur

Anmeld

21. februar 2012

MaybeBaby

Mira0911 skriver:

Hvad er menuen hos Jer? 

Det vidste jeg heller ikke!  Vi skal have mandens yndlings spaghetti bolognese (Men jeg tager selvfølgelig en røvfuld blomkål til), men i og med at han ææææælsker pandekager, så må jeg hellere lige tjekket, at jeg har alt til at lave dem - så kan han få en surprise dessert!

Anmeld

21. februar 2012

mmh

Pandekager det er jo pandekagedag

Anmeld

21. februar 2012

FrkZier

Mira0911 skriver:

Hvad er menuen hos Jer? 

hakkebøffer med kartofler og blødeløg - virkelig inspirerende hehe..

Anmeld

21. februar 2012

MariaJ

Pandekagedag?

Nu spørger jeg muligvis dumt, men hvad går den ud på? Jeg har aldrig hørt om den før.

Vi skal have medisterpølse.

Anmeld

21. februar 2012

Koen.

Kylling i fløde-hvidvins fad med ris, men kunne da godt ske vi skal have pandekager til dessert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.