Kan jeg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2012

chael

HeidiØ skriver:

... give min søn på 5 mdr og 6 dage NAN pro 2? Min kæreste har købt det forkerte idag ..

Ja, om ikke andet, så går det nok til hvis i køber nyt imorgen

*Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

L&V

HeidiØ skriver:

Super!  tak!

Så lidt håber det hjælper

Anmeld

20. februar 2012

Klumpe-dumpe

HeidiØ skriver:

Rød numse

Kogt vandsklude, til de små RØDE barne numser, er bare et mirakelmiddel, gammel husråd.

1: tage nogle gamle bomuldsklude (stofbleer - sengetøj) jo ældre jo bedre.

2: klip dem i strimler, så de passer til Bassens mås.

3: kog noget vand.

4: putte kludende i en skål.

5: hæl det kogende vand over kludende.

6: Når de er afkølet, puttes de let vredet op, direkte på måsen hvor den er rød.

7: giv barnet blee på, mens kludende stadig er under.

8: Skift kludende, hvergang du skifter bassen.

(Kludende opbevares i bøtten, med det kogende afkølet vand, med låg på)

"normalt, siger man, at kludende, holder i 24 timer inden du gentager processen, med nye strimler + kogende vand.

De brugte strimler kasseres efter brug. (Altså når du tager dem af måsen, smides de ud.

Jeg lover dig, at basses mås, bliver pæn på nul komma fem, og du er fri for at putte creme og andet "unaturligt" på.

Anmeld

20. februar 2012

HeidiØ

Lille fe skriver:

Kogt vandsklude, til de små RØDE barne numser, er bare et mirakelmiddel, gammel husråd.

1: tage nogle gamle bomuldsklude (stofbleer - sengetøj) jo ældre jo bedre.

2: klip dem i strimler, så de passer til Bassens mås.

3: kog noget vand.

4: putte kludende i en skål.

5: hæl det kogende vand over kludende.

6: Når de er afkølet, puttes de let vredet op, direkte på måsen hvor den er rød.

7: giv barnet blee på, mens kludende stadig er under.

8: Skift kludende, hvergang du skifter bassen.

(Kludende opbevares i bøtten, med det kogende afkølet vand, med låg på)

"normalt, siger man, at kludende, holder i 24 timer inden du gentager processen, med nye strimler + kogende vand.

De brugte strimler kasseres efter brug. (Altså når du tager dem af måsen, smides de ud.

Jeg lover dig, at basses mås, bliver pæn på nul komma fem, og du er fri for at putte creme og andet "unaturligt" på.

Super husmandsråd!! Det må jeg lige lure på imorgen - det lyder smart. Og billigt .. og godt!

Anmeld

20. februar 2012

Klumpe-dumpe

HeidiØ skriver:

Super husmandsråd!! Det må jeg lige lure på imorgen - det lyder smart. Og billigt .. og godt!

Det er så fantastisk

da min datter lå på NEO, fik hun meget dirre´-agtig prutmås, så til sidst havde hun store dybe sår inde i ballerne, og en god spl. lavede disse klude, og indenfor 2 døgn, var de allerede SÅ meget bedre.

Anmeld

20. februar 2012

HeidiØ

Lille fe skriver:

Det er så fantastisk

da min datter lå på NEO, fik hun meget dirre´-agtig prutmås, så til sidst havde hun store dybe sår inde i ballerne, og en god spl. lavede disse klude, og indenfor 2 døgn, var de allerede SÅ meget bedre.

Ej, hvor godt! Det lyder nærmest for godt til at være sandt, at man kan det! Dejligt at høre det virker!!

Anmeld

20. februar 2012

Klumpe-dumpe

HeidiØ skriver:

Ej, hvor godt! Det lyder nærmest for godt til at være sandt, at man kan det! Dejligt at høre det virker!!

Ja det lyder for godt til at være sandt, men det er sgu sandt  og virker meget unaturligt, at man putter vådt på, når de er røde. ved også de bruges (ofte) til folk med læggesår.

Så få du lavet nogen klude til Bassen, så er du fri for at bruge penge på alverdens creme.

Anmeld

20. februar 2012

HeidiØ

Lille fe skriver:

Ja det lyder for godt til at være sandt, men det er sgu sandt  og virker meget unaturligt, at man putter vådt på, når de er røde. ved også de bruges (ofte) til folk med læggesår.

Så få du lavet nogen klude til Bassen, så er du fri for at bruge penge på alverdens creme.

Ja nemlig! Aaaaarh men, det sku smart altså ..tak du!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.