Kan jeg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.482 visninger
27 svar
0 synes godt om
20. februar 2012

HeidiØ

... give min søn på 5 mdr og 6 dage NAN pro 2? Min kæreste har købt det forkerte idag ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

MaybeBaby

HeidiØ skriver:

... give min søn på 5 mdr og 6 dage NAN pro 2? Min kæreste har købt det forkerte idag ..

Sten købte også Allomin 2 engang (dog så det var ALT for tidligt at give ham det) men det eneste, jeg kunne se, var den reele forskel, var hvor mange kalorier de små fik. De får mere i 1'eren i Allomin i hvert fald

Men kan du ikke spørge SP i morgen tidlig? Eller står I og skal bruge det nu her? Hvis der ingen gluten-halløj er i, så tror jeg altså godt I kan bruge det. I hvert fald til I får købt en omgang af nr. 1.

/Mette

Anmeld

20. februar 2012

HeidiØ

MaybeBaby skriver:

Sten købte også Allomin 2 engang (dog så det var ALT for tidligt at give ham det) men det eneste, jeg kunne se, var den reele forskel, var hvor mange kalorier de små fik. De får mere i 1'eren i Allomin i hvert fald

Men kan du ikke spørge SP i morgen tidlig? Eller står I og skal bruge det nu her? Hvis der ingen gluten-halløj er i, så tror jeg altså godt I kan bruge det. I hvert fald til I får købt en omgang af nr. 1.

/Mette

Læste et sted der bare var mere jern i 2'eren end i 1'eren.. skal jeg ikke bare satse på jeg kan bruge det ? Tror jeg løber tør i aften nemlig!

Tjekker lige op på det med gluten..

Men har også tit tænkt; der står "fra 6 mdr".. Så hvis de får det når de er 5 mdr og 28 dage SÅ kan maven bare IKKE tåle det

Anmeld

20. februar 2012

MaybeBaby

HeidiØ skriver:

Læste et sted der bare var mere jern i 2'eren end i 1'eren.. skal jeg ikke bare satse på jeg kan bruge det ? Tror jeg løber tør i aften nemlig!

Tjekker lige op på det med gluten..

Men har også tit tænkt; der står "fra 6 mdr".. Så hvis de får det når de er 5 mdr og 28 dage SÅ kan maven bare IKKE tåle det

Ja, mon det ikke er sikkert nok, især hvis I så henter noget nyt i morgen. Ved ikke om det er fordi kroppen først deromkring kan udskille/optage al jernet? Men tror bestemt ikke, at der sker noget med nogle få måltider

Anmeld

20. februar 2012

L&V

HeidiØ skriver:

Tror jeg ikke der sker noget ved men hold øje med maven den kan nok blive lidt hård pga den højere jern mængde men eller tror jeg ikke der er noget at være nervøs for.. kan i hvert fald ikke se hva det sku være

Anmeld

20. februar 2012

Plysbjørnen

HeidiØ skriver:

Mener altså at de må få Nan 2 fra 4 mdr

Anmeld

20. februar 2012

L&V

Aniteb skriver:

Mener altså at de må få Nan 2 fra 4 mdr

6måneder

Anmeld

20. februar 2012

Plysbjørnen

Månsson skriver:

6måneder

okay...

Anmeld

20. februar 2012

HeidiØ

Månsson skriver:

Tror jeg ikke der sker noget ved men hold øje med maven den kan nok blive lidt hård pga den højere jern mængde men eller tror jeg ikke der er noget at være nervøs for.. kan i hvert fald ikke se hva det sku være

Jaah, han har i forvejen ikke så god mave.. med grønlig afføring. Dog ikke sur/utilfreds Men det har desværre resulteret i rød numse Har du nogle tricks til det ?

Anmeld

20. februar 2012

Eddy

HeidiØ skriver:

Jaah, han har i forvejen ikke så god mave.. med grønlig afføring. Dog ikke sur/utilfreds Men det har desværre resulteret i rød numse Har du nogle tricks til det ?

Halløj Heidi, 

Jeg har en mega god salve mod rød numse. Fik tippet af en veninde. Den hedder Inotyol og kan købes på apoteket  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.