Kan jeg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2012

birthee

HeidiØ skriver:

Jaah, han har i forvejen ikke så god mave.. med grønlig afføring. Dog ikke sur/utilfreds Men det har desværre resulteret i rød numse Har du nogle tricks til det ?

Har han haft rød numse i længere tid? Hvis det er han har hård mave, kunne det være du enten skulle prøve en syrnet erstatning, eller den der hedder NAN H.A., den har jeg givet til min datter, og det har altså været mere skånsomt for hendes mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

ønskerbaby

Aniteb skriver:

Mener altså at de må få Nan 2 fra 4 mdr

jeg ment os det var 4 måneder så fandt det her måske det er lavet om siden det er skrevet?

Nan 2 – Modermælkserstatning fra 4 måneder
Produktet var tidligere en tilskudsblanding. Indholdet er nu ændret, bl.a. er proteinet nu tilpasset børnenes behov og kan anvendes fuldgyldigt fra 4 måneder. Nan 2 fås også som pulver og brik med drikkeklar erstatning. Kan anvendes fra 4 måneder, pga. øget jerninhold. Der er tilsat maltrodexin for at mætte mere. Lovgivningsmæssigt er sidstnævnte klassificeret som en majsstivelse. Ernæringsmæssigt er det sukker.

Anmeld

20. februar 2012

HeidiØ

birthee skriver:

Har han haft rød numse i længere tid? Hvis det er han har hård mave, kunne det være du enten skulle prøve en syrnet erstatning, eller den der hedder NAN H.A., den har jeg givet til min datter, og det har altså været mere skånsomt for hendes mave

Nej, kun 2 dage! .. han har bare aldrig haft det før.

Ja, ved du hva? Jeg tror jeg prøver den der H.A.. den er nok god et stykke tid - så kan jeg altid vende tilbage til pro hvis det er. Tak for tippet..

Anmeld

20. februar 2012

HeidiØ

Eddy skriver:

Halløj Heidi, 

Jeg har en mega god salve mod rød numse. Fik tippet af en veninde. Den hedder Inotyol og kan købes på apoteket  

Super Eddy, prøver at købe det imorgen

Anmeld

20. februar 2012

HeidiØ

ønskerbaby skriver:

jeg ment os det var 4 måneder så fandt det her måske det er lavet om siden det er skrevet?

Produktet var tidligere en tilskudsblanding. Indholdet er nu ændret, bl.a. er proteinet nu tilpasset børnenes behov og kan anvendes fuldgyldigt fra 4 måneder. Nan 2 fås også som pulver og brik med drikkeklar erstatning. Kan anvendes fra 4 måneder, pga. øget jerninhold. Der er tilsat maltrodexin for at mætte mere. Lovgivningsmæssigt er sidstnævnte klassificeret som en majsstivelse. Ernæringsmæssigt er det sukker.

Aha! .. Jamen så burde der jo ikke være nogen ko på isen. Tror nu heller ikke man skal ta det så nøje, med 1eren og 2eren!

Anmeld

20. februar 2012

Plysbjørnen

ønskerbaby skriver:

Jeg brugte det også til begge mine fra 4 mdr

Anmeld

20. februar 2012

L&V

HeidiØ skriver:

Jaah, han har i forvejen ikke så god mave.. med grønlig afføring. Dog ikke sur/utilfreds Men det har desværre resulteret i rød numse Har du nogle tricks til det ?

Altså dum mave eller rød numse?? 

Anmeld

20. februar 2012

HeidiØ

Månsson skriver:

Altså dum mave eller rød numse?? 

Rød numse

Anmeld

20. februar 2012

L&V

HeidiØ skriver:

Rød numse

Ja jeg bruger en creme fra apoteket den hedder bepanthol den er super effektiv

Anmeld

20. februar 2012

HeidiØ

Månsson skriver:

Ja jeg bruger en creme fra apoteket den hedder bepanthol den er super effektiv

Super!  tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.