Vi er intresseret i at købe hus men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2012

kirsti

Anonym skriver:

Kender det fra mine forældre.

Men siger vores nuværende bank nej vil jeg også rundt og høre for kan ikk forstille mig at det er så umuligt.

Vi har jo begge en indkomst og lever endnu.

Problemet er krisen! Vores budget er udregnet ud fra en af os erarbejdsløs og bliver begge arbejdsløse kan vi klare det ved at sælge bilen. Jeg tror ik vi havde fået lov ellers

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

Anonym trådstarter

kirsti skriver:

Problemet er krisen! Vores budget er udregnet ud fra en af os erarbejdsløs og bliver begge arbejdsløse kan vi klare det ved at sælge bilen. Jeg tror ik vi havde fået lov ellers

Jamen jeg ved ikk om jeg skal synes at det ser helt sort ud for os eller ej.

For hvis vi flytter kommer vi op og betale omkring de 7000kr med forbrug.

Og vores bil er en gammel opel vectra fra 92 så den er ikk meget værd.

Anmeld

20. februar 2012

piadas

Jeg er rådgiver i et pengeinstitut, og vi kigger altid på det individuelt, selvom vi selvfølgelig har nogle retningslinier, men jeg afviser aldrig kun pga. et for lille rådighedsbeløb i forhold til, hvad man burde have. Nogle klarer sig for meget mindre, mens andre slet  ikke har nok i det, vores krav er!

Jeg synes, det er vigtigt, at man ser på det individuelt og ikke bare kommer folk i kasser, hvor de måske slet ikke hører hjemme!

Der var en anden herinde, der skrev noget lignende den anden dag, og jeg viste hende linket til Totalkredits hjemmeside, der kan du også regne lidt på det, hvis du har lyst!

http://www.totalkredit.dk/?action=page&pageId=333

Nu ved jeg ikke, hvor I bor, men du kan jo evt. sende en PB til mig, så kan jeg da godt kigge lidt nærmere på det, hvis du er interesseret?

Ellers er det også helt ok!

Anmeld

20. februar 2012

AnneBJ

piadas skriver:

Jeg er rådgiver i et pengeinstitut, og vi kigger altid på det individuelt, selvom vi selvfølgelig har nogle retningslinier, men jeg afviser aldrig kun pga. et for lille rådighedsbeløb i forhold til, hvad man burde have. Nogle klarer sig for meget mindre, mens andre slet  ikke har nok i det, vores krav er!

Jeg synes, det er vigtigt, at man ser på det individuelt og ikke bare kommer folk i kasser, hvor de måske slet ikke hører hjemme!

Der var en anden herinde, der skrev noget lignende den anden dag, og jeg viste hende linket til Totalkredits hjemmeside, der kan du også regne lidt på det, hvis du har lyst!

Nu ved jeg ikke, hvor I bor, men du kan jo evt. sende en PB til mig, så kan jeg da godt kigge lidt nærmere på det, hvis du er interesseret?

Hvis du boede bare LIDT tættere på, ville jeg have dig som bankrådgiver!! 

Anmeld

20. februar 2012

piadas

AnneBJ skriver:

Der findes netbank, Anne! Så det kan du altså godt blive alligevel! Jeg har kunder, der bor længere væk end dig!

Anmeld

20. februar 2012

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Ja sådan nogle mennesker sku bankerne have flere af

hvem ved om jeg ikk blir kunde

Anmeld

20. februar 2012

AnneBJ

piadas skriver:

Der findes netbank, Anne! Så det kan du altså godt blive alligevel! Jeg har kunder, der bor længere væk end dig!

Really?? Også med huskøb osv? Jeg er sådan en der helst ordner ALT i netbank faktisk..

Anmeld

20. februar 2012

piadas

AnneBJ skriver:

Really?? Også med huskøb osv? Jeg er sådan en der helst ordner ALT i netbank faktisk..

Jada, det kan sagtens lade sig gøre!

Jeg har haft flere hushandler med kunder, jeg aldrig har mødt IRL - eller kun ganske få gange!

Anmeld

20. februar 2012

Anonym trådstarter

piadas skriver:

Jeg har sendt en pb afsted

mange tak fordi du vil hjælpe

Anmeld

20. februar 2012

AnneBJ

piadas skriver:

Jada, det kan sagtens lade sig gøre!

Jeg har haft flere hushandler med kunder, jeg aldrig har mødt IRL - eller kun ganske få gange!

Fedt mand! Så bliver "din" bank helt sikkert et af de steder vi kontakter når vi engang om 100000 år får penge til at købe hus.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.