må ud med det :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2012

jydeinden

Anonym skriver:

han tjekker om hvad min veninde skriver eller nermer hvad jeg skriver til hin. nej giver ingen mening syntes jeg ik der meget der gør mere

kan jeg da godt forstå at du ikke synes, forstår bare ikke at du gider finde dig i det.. han stor manipulerer jo med dig, og siger lige hvad han ænsker til dig, og du føjer ham jo :-s.. mærk din grænse og vil han ikke respektere den, så må det være ud af vagten 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Uanset om han tjener flest penge, så bidrager du også til forholdet, med det, du kan. Han har ikke ret til at bestemme over dig eller dine penge.
Og han har overhovedet ikke ret til at tjekke din mobil - uanset om du har noget at skjule eller ej!! Så må du vel også tjekke hans!?

Jeg tror han bruger det med, at han ikke vil se barnet, som en trussel for at få dig til at blive.

Og jeg tror også at du skal passe rigtig godt på dig selv - jeres forhold lyder meget uligeværdigt.

han er fra en anden kultur og tror nu han mender det han siger rat alvorlig desvære

Anmeld

20. februar 2012

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

kan jeg da godt forstå at du ikke synes, forstår bare ikke at du gider finde dig i det.. han stor manipulerer jo med dig, og siger lige hvad han ænsker til dig, og du føjer ham jo :-s.. mærk din grænse og vil han ikke respektere den, så må det være ud af vagten 

ja sss moske skal man bare være noget håre lol s

Anmeld

20. februar 2012

FruK

Anonym skriver:

han er fra en anden kultur og tror nu han mender det han siger rat alvorlig desvære

Jeg synes han lyder som en, du skal se at komme væk fra - uanset om han mener det med barnet eller ej.

Hvis du bliver hos ham, vil du vise dit barn, at det er ok at han behandler dets mor på den måde. Og det er det altså ikke! Han manipulerer med dig.

Hvordan kan det være, at du finder dig i det?
Synes du selv det er ok, at han ikke stoler på dig, at han bestemmer over JERES penge, at du ikke må snakke med din veninde?

Jeg kan faktisk godt forstå, at han ikke kan lide hende, hvis hun siger, hvad hun mener - for så er det nok ikke noget pænt om ham.
Du burde også sige, hvad DU mener!

Anmeld

20. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

ja han tjekker min mobil men jeg har ik noget at skjule så det er ok. han siger dog han aldrig har stoled på en som på mig , men hvad er det ved når man ik kan gør noget af alt det andet godt nok for ham han drømmer om en perfekt familie og han går for meget op i det skal være perfekt at det bliver anstrengene i stedet for,

han stoler ikke på dig hvis han har behov for at tjekke din mobil. Det handler ikke om hvorvidt du har noget at skjule men at det ikke lyder til at være et sundt forhold.

Anmeld

20. februar 2012

jydeinden

Anonym skriver:

ja sss moske skal man bare være noget håre lol s

det lyder som en rigtigt god ide :-) han har ingenting at lave på din mobil, og nej varrighed af et forhold har intet at sige om hvor "dygtig" man er til at være i et. 

Anmeld

20. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Kære du. 

Jeg synes det lyder som at du er i et brandfarligt forhold. Din kæreste lyder til at være psykisk ustabil. Han manipulerer med dig og langsomt isolerer han dig også. Du ender med at blive meget ulykkelig og ensom, hvis du ikke begynder at synes at du er ligeså meget værd som han er. Det er svært at komme ud af det jo længere du er i sådan et forhold.

Jeres barn kommer til at lære at behandle kvinder på samme måde som din kæreste behandler dig. Ønsker du det?

Jeg ville råde dig til at smutte fra ham. Kan du ikke det, spørg ham om han vil gå til parterapi hvor i kan tale om jeres problemer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.