må ud med det :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.018 visninger
26 svar
0 synes godt om
20. februar 2012

Anonym trådstarter

hej alle sammen.

ja ved ik hvor jeg skal state eller slutte men skal nok prøve at gøre det kort.

min kærste og jeg har haft nogle ( mange ) poblemer siden vi er flytted sammen føler ik jeg kan gøre noget godt nok , når et poblem er løst kommer der et nyt, så i går stater han med at sige han har tingt over det og han syntes ik vi skal forsette jeg tinger wot ser på ham og går oven på. han kommer så en halv time efter og vil gerne ha vi løser det men ender med giga skenari om alt.( skal lige siges jeg flytted for hans skyld og kender ingen her. og penge må jeg ik bruge uden hans teladelse.) så ente det med han mente jeg valdte min venine fram for ham fordi jeg skrev med hin før om poblemer og så vider typisk tøse snak det måtte jeg ik og det sage jeg det skulle han ikke blande sig i.

nå nu kommer jeg til det der går mig aller mest på, da han gik ned igen skrev jeg en besked til ham om han tror han ville elske den nye bette som hans datter ( han har en dreng og en pige og pigen bliver forgudet efter min mening er det for meget han tuder når han ser bilder a hin.) fik så det her svar ( DET VED JEG IKKE, SÅDAN SOM TINGENE SER UD MEN MIN DATTER OG JEG HAR NOGET HELT SPISJEL, MEN VIS DU SMUTTER VIL JEG IKKE HA NOGET MED JER I MIT LIV AT GØRE.) jeg var mundlam han skrev sener om jeg ville flygte fra poblemerne eller kæmpe jeg kæmper nomal men lige der viste jeg ik hvad jeg skulle sige efter sådan en besked.

undskyld det blev lidt langt men måtte bare af med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

FruK

Han siger at han ikke ved, om han vil forsætte. Og bagefter, at han ikke vil have noget med dig og barnet at gøre, hvis DU smutter?

Tror du ikke I skal prøve at få snakket tingene igennem i stedet for at skrive sms'er? Så mange ting kan misforstås på skrift.

Anmeld

20. februar 2012

Anonym trådstarter

vi snakked diskoteret skentes også hele aftnen det var først til sist jeg skrev det for lige den besked ville jeg nødi ha ansigt til ansigt

Anmeld

20. februar 2012

Pige2009

Håber I får talt ordentligt sammen ansigt til ansigt Det lyder som en uholdbar situation for dig. Tænk dig godt om

Anmeld

20. februar 2012

Anonym trådstarter

jeg har svert ved at forstå han ik vil elske det barn jeg går med.

Anmeld

20. februar 2012

FruK

Tror du ikke det ændrer sig, når først barnet kommer? Altså ofte har mænd jo ikke helt samme forhold til et barn som kvinden, så længe det ligger i hendes mave.

Han skulle da virkelig være en kold skid for at kunne sige, at han ikke vil se sit barn, når først der er der.

Jeg har selv kun et barn, så jeg har lidt svært ved at forholde mig til det der med at have noget helt specielt kun med det ene barn... hvad med hans søn - har han ikke noget specielt med ham?

Måske er det en mulighed at få noget hjælp til at få snakket om de problemer I har, uden at komme op at skændes?

Håber I får løst det...

Anmeld

20. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

hej alle sammen.

ja ved ik hvor jeg skal state eller slutte men skal nok prøve at gøre det kort.

min kærste og jeg har haft nogle ( mange ) poblemer siden vi er flytted sammen føler ik jeg kan gøre noget godt nok , når et poblem er løst kommer der et nyt, så i går stater han med at sige han har tingt over det og han syntes ik vi skal forsette jeg tinger wot ser på ham og går oven på. han kommer så en halv time efter og vil gerne ha vi løser det men ender med giga skenari om alt.( skal lige siges jeg flytted for hans skyld og kender ingen her. og penge må jeg ik bruge uden hans teladelse.) så ente det med han mente jeg valdte min venine fram for ham fordi jeg skrev med hin før om poblemer og så vider typisk tøse snak det måtte jeg ik og det sage jeg det skulle han ikke blande sig i.

nå nu kommer jeg til det der går mig aller mest på, da han gik ned igen skrev jeg en besked til ham om han tror han ville elske den nye bette som hans datter ( han har en dreng og en pige og pigen bliver forgudet efter min mening er det for meget han tuder når han ser bilder a hin.) fik så det her svar ( DET VED JEG IKKE, SÅDAN SOM TINGENE SER UD MEN MIN DATTER OG JEG HAR NOGET HELT SPISJEL, MEN VIS DU SMUTTER VIL JEG IKKE HA NOGET MED JER I MIT LIV AT GØRE.) jeg var mundlam han skrev sener om jeg ville flygte fra poblemerne eller kæmpe jeg kæmper nomal men lige der viste jeg ik hvad jeg skulle sige efter sådan en besked.

undskyld det blev lidt langt men måtte bare af med det.

ærligt synes jeg han lyder til at være psykisk ustabil.

hvorfor skal du have tilladelse til at bruge penge? hvorfor bliver han sur over du skriver med din veninde? hvad er det næste. skal han bestemme hvem du må være venner med, hvad du har på osv.

hvor længe har i været sammen? jeg mener ikke man skal kæmpe for enhver pris. det er vigtigt du passer på dig selv.

Anmeld

20. februar 2012

Anonym trådstarter

han søn kotted han helt da drengen var ca 3 år og først her da drengen selv kunne skrive har drengen kontakted sin far og spurt om de kan se hinanden igen det har de så et par år vær anden wee men min kærste siger han har ik den samme følse for ham som hans guld klump

Anmeld

20. februar 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

ærligt synes jeg han lyder til at være psykisk ustabil.

hvorfor skal du have tilladelse til at bruge penge? hvorfor bliver han sur over du skriver med din veninde? hvad er det næste. skal han bestemme hvem du må være venner med, hvad du har på osv.

hvor længe har i været sammen? jeg mener ikke man skal kæmpe for enhver pris. det er vigtigt du passer på dig selv.

han siger det ham der tjener de fleste penge i huset men tror nu jeg har mere end ham når alt er betalt når det kommer til stykked men det ham der styre det.

min veninde kan han ik lig fordi hun siger sin mening til mig om hvad hun syntes og så må jeg ik snakke med hin om poblemer selv om hun er den eneste ud over min mor jeg kan gøre det med.

vi har vert sammen et år men det først efter jeg er flytted han er blevet så strid

Anmeld

20. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

han siger det ham der tjener de fleste penge i huset men tror nu jeg har mere end ham når alt er betalt når det kommer til stykked men det ham der styre det.

min veninde kan han ik lig fordi hun siger sin mening til mig om hvad hun syntes og så må jeg ik snakke med hin om poblemer selv om hun er den eneste ud over min mor jeg kan gøre det med.

vi har vert sammen et år men det først efter jeg er flytted han er blevet så strid

jeg synes du skal passe rigtig godt på dig selv. jeg har selv været i et forhold hvor det ændrede sig da vi flyttede sammen. langsomt forbød ham mig flere og flere ting og var fuld i gang med at isolere mig så jeg ikke havde nogen at gå hen til og dermed ikke ville forlade ham, da jeg ikke havde et godt netværk længere.

han kunne hellere ikke lide det hvis jeg havde lidt for ærlige veninder.

tjekker han din telefon? er han meget jaloux? er du lidt bange for ham siden du lader ham bestemme?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.