hej alle sammen.
ja ved ik hvor jeg skal state eller slutte men skal nok prøve at gøre det kort.
min kærste og jeg har haft nogle ( mange ) poblemer siden vi er flytted sammen føler ik jeg kan gøre noget godt nok , når et poblem er løst kommer der et nyt, så i går stater han med at sige han har tingt over det og han syntes ik vi skal forsette jeg tinger wot ser på ham og går oven på. han kommer så en halv time efter og vil gerne ha vi løser det men ender med giga skenari om alt.( skal lige siges jeg flytted for hans skyld og kender ingen her. og penge må jeg ik bruge uden hans teladelse.) så ente det med han mente jeg valdte min venine fram for ham fordi jeg skrev med hin før om poblemer og så vider typisk tøse snak det måtte jeg ik og det sage jeg det skulle han ikke blande sig i.
nå nu kommer jeg til det der går mig aller mest på, da han gik ned igen skrev jeg en besked til ham om han tror han ville elske den nye bette som hans datter ( han har en dreng og en pige og pigen bliver forgudet efter min mening er det for meget han tuder når han ser bilder a hin.) fik så det her svar ( DET VED JEG IKKE, SÅDAN SOM TINGENE SER UD MEN MIN DATTER OG JEG HAR NOGET HELT SPISJEL, MEN VIS DU SMUTTER VIL JEG IKKE HA NOGET MED JER I MIT LIV AT GØRE.) jeg var mundlam han skrev sener om jeg ville flygte fra poblemerne eller kæmpe jeg kæmper nomal men lige der viste jeg ik hvad jeg skulle sige efter sådan en besked.
undskyld det blev lidt langt men måtte bare af med det.
Anmeld