må ud med det :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2012

Anonym trådstarter

ja han tjekker min mobil men jeg har ik noget at skjule så det er ok. han siger dog han aldrig har stoled på en som på mig , men hvad er det ved når man ik kan gør noget af alt det andet godt nok for ham han drømmer om en perfekt familie og han går for meget op i det skal være perfekt at det bliver anstrengene i stedet for,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

jydeinden

Anonym skriver:

hej alle sammen.

ja ved ik hvor jeg skal state eller slutte men skal nok prøve at gøre det kort.

min kærste og jeg har haft nogle ( mange ) poblemer siden vi er flytted sammen føler ik jeg kan gøre noget godt nok , når et poblem er løst kommer der et nyt, så i går stater han med at sige han har tingt over det og han syntes ik vi skal forsette jeg tinger wot ser på ham og går oven på. han kommer så en halv time efter og vil gerne ha vi løser det men ender med giga skenari om alt.( skal lige siges jeg flytted for hans skyld og kender ingen her. og penge må jeg ik bruge uden hans teladelse.) så ente det med han mente jeg valdte min venine fram for ham fordi jeg skrev med hin før om poblemer og så vider typisk tøse snak det måtte jeg ik og det sage jeg det skulle han ikke blande sig i.

nå nu kommer jeg til det der går mig aller mest på, da han gik ned igen skrev jeg en besked til ham om han tror han ville elske den nye bette som hans datter ( han har en dreng og en pige og pigen bliver forgudet efter min mening er det for meget han tuder når han ser bilder a hin.) fik så det her svar ( DET VED JEG IKKE, SÅDAN SOM TINGENE SER UD MEN MIN DATTER OG JEG HAR NOGET HELT SPISJEL, MEN VIS DU SMUTTER VIL JEG IKKE HA NOGET MED JER I MIT LIV AT GØRE.) jeg var mundlam han skrev sener om jeg ville flygte fra poblemerne eller kæmpe jeg kæmper nomal men lige der viste jeg ik hvad jeg skulle sige efter sådan en besked.

undskyld det blev lidt langt men måtte bare af med det.

jeg ville blive stiktosset hvis min kæreste blandede sig i hvem jeg skulle snakke med. og om hvad. 

og min kæreste skulle bestemt Ikke regne med at bestemme hvad vores pengecskulle bruges på alene. 

Anmeld

20. februar 2012

jydeinden

Anonym skriver:

ja han tjekker min mobil men jeg har ik noget at skjule så det er ok. han siger dog han aldrig har stoled på en som på mig , men hvad er det ved når man ik kan gør noget af alt det andet godt nok for ham han drømmer om en perfekt familie og han går for meget op i det skal være perfekt at det bliver anstrengene i stedet for,

hvad i al verden laver han sammen med en kvinde hvis han ikke stoler på dig?? det giver jo ikke mening. og han lyder Meget dominerende. 

Anmeld

20. februar 2012

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

jeg ville blive stiktosset hvis min kæreste blandede sig i hvem jeg skulle snakke med. og om hvad. 

og min kæreste skulle bestemt Ikke regne med at bestemme hvad vores pengecskulle bruges på alene. 

ja sage også han ik skulle besteme hvad jeg skrev til hin men så mente han jeg valdte hin fram for ham.

jeg tror ik en gang jeg kan gå i genbrug og købe en trøje der vis jeg vil og her hjeme alt er delt op på en måde at det er mit og det er hans i stedet for det er hvores syntes det noget underlig noget det hele.

Anmeld

20. februar 2012

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

hvad i al verden laver han sammen med en kvinde hvis han ikke stoler på dig?? det giver jo ikke mening. og han lyder Meget dominerende. 

han siger han aldrig har stoled på nogen kun på mig

Anmeld

20. februar 2012

jydeinden

Anonym skriver:

han siger han aldrig har stoled på nogen kun på mig

og alligevel tjekker han din mobil?? hmm det giver ikke meget mening hvis du spørg mig 

Anmeld

20. februar 2012

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

og alligevel tjekker han din mobil?? hmm det giver ikke meget mening hvis du spørg mig 

han tjekker om hvad min veninde skriver eller nermer hvad jeg skriver til hin. nej giver ingen mening syntes jeg ik der meget der gør mere

Anmeld

20. februar 2012

jydeinden

Anonym skriver:

ja sage også han ik skulle besteme hvad jeg skrev til hin men så mente han jeg valdte hin fram for ham.

jeg tror ik en gang jeg kan gå i genbrug og købe en trøje der vis jeg vil og her hjeme alt er delt op på en måde at det er mit og det er hans i stedet for det er hvores syntes det noget underlig noget det hele.

et handler da på ingen måder om at vælge nofen foran andre, men om at ale vel har deres privatliv?? 

Anmeld

20. februar 2012

FruK

Uanset om han tjener flest penge, så bidrager du også til forholdet, med det, du kan. Han har ikke ret til at bestemme over dig eller dine penge.
Og han har overhovedet ikke ret til at tjekke din mobil - uanset om du har noget at skjule eller ej!! Så må du vel også tjekke hans!?

Jeg tror han bruger det med, at han ikke vil se barnet, som en trussel for at få dig til at blive.

Og jeg tror også at du skal passe rigtig godt på dig selv - jeres forhold lyder meget uligeværdigt.

Anmeld

20. februar 2012

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

et handler da på ingen måder om at vælge nofen foran andre, men om at ale vel har deres privatliv?? 

han mender privatliv er fælles ikke vær for sig hmm ja og fordi han har vert i et langt forhold og mine kun har varet max 3 år mender han at han ved mere om hvordan den slags fungere end mig syntes det er laderlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.