Er det forkert at gå i bad mens barnet går rundt og leger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2012

Kvist

Anonym skriver:

Ja det slog mig lige om andre gør det?

Når jeg går i bad og er alene hjemme med mit barn, lader jeg døren stå åben. Så kommer h*n og kigger til mig engang imellem.. Kan høre hvis h*n kalder eller der sker noget. Skal lige nævnes at h*n er 2 år og 2 måneder.

Min søn er kun 14 mdr. så jeg kunne ikke finde på det, da han er en MEGET STOR pilfinger.. Så hvis jeg er alene med ham når jeg skal i bad, så kommer han med en tur.. Men når han bliver lidt ældre, og mere fornuftig  ja så kunne jeg sagtens finde på det.. Ser jeg ikke noget forkert i overhovedet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Mira0911

Det gør jeg skam også her... Lukker af der hvor Julie ikke skal færdes... Og tager Lina i skråstolen og med ud på badeværelset... Sommetider beder Julie selv om at komme i bad når jeg går i bad, så kommer hun det... 

Anmeld

19. februar 2012

Clisolka

Jeg tør ikke gøre det endnu, men kan bestemt ikke se noget forkert i det. Isabella på 15½ mrd. laver for meget ballade endnu 

Anmeld

19. februar 2012

132319

Jeg bor alene med mine unger og kan ikke vågne om morgenen hvis jeg ikke får et bad.

Så nej, det er ikke forkert efter min mening -Jeg tager en hurtig skyller, står ikke derude i 20 minutter

Anmeld

20. februar 2012

Michael healer

Jeg tror heller ikke der er noget forkert i det som sådan, men proff personer på området, vil nok råde dig til at tage bad mens barnet sover i stedet for, hvis du så har babyalarm med på badeværelset, så kan du høre hvis barnet vågner.

Til jer der skriver i bare lukker døren , åbner barnet så ikke bare døren de steder hvor den er lukket, for det gør vores den mindste på 2 år da, og så hjælper det jo ikke så meget at man har lukket døren, så skal den jo også låses, ikke ?

Anmeld

20. februar 2012

Rikke, Liam & Linus

Jeg tager bare Liam med i bad, så kan han sidde og pjaske i sit karbad, mens jeg tager brusebad ved siden af.

Ellers er det helt sikkert at han selv hopper ind, med eller uden tøj på. Han er jordens største vandhund

Anmeld

20. februar 2012

morethanperfect

Nej .. Det gør jeg ikke .. 
Kan ligeså godt vente til han er lagt i seng .. Vil hellere bruge min tid på ham , end på mig selv ..
Men hvis vi for eksempel skal noget og daniel ikke er hjemme og jeg SKAL i bad , sætter jeg ham i badekaret inde i brusekabinen , mens jeg også er i bad ..
Har ham altid under opsyn , da han ellers laver noget han ikke må  

Anmeld

20. februar 2012

LenaJohansen

Jeg gør det os en gang i mellem

Anmeld

20. februar 2012

Laura.

Anonym skriver:

Ja det slog mig lige om andre gør det?

Når jeg går i bad og er alene hjemme med mit barn, lader jeg døren stå åben. Så kommer h*n og kigger til mig engang imellem.. Kan høre hvis h*n kalder eller der sker noget. Skal lige nævnes at h*n er 2 år og 2 måneder.

Jeg ville ikke være helt tryg ved det, så jeg går altid i bad når min datter sover...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.