Er det forkert at gå i bad mens barnet går rundt og leger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2012

Valle81

Det gør jeg også, men sørger for at lukke døre så han ikke kan færdes overalt. Så er der nemlig ikke adgang til køkken stue osv men kun gangen, badeværelse og hans værelse:0)

Ser intet galt i det:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

altså nu har jeg været alene med min søn stort set altid, og hvis jeg ikke kunne gå i bad når han er vågen ville jeg jo aldrig komme i bad??

Du siger noget Har ikke tænkt på det på den måde for jeg er ikke alene..

Anmeld

19. februar 2012

Anonym trådstarter

Lullaby skriver:

Nej da. Hvis altså der ikke er noget farligt såsom elkedler osv til at lege med så har vi altid gjort det. Nogle gange er vi så kommet ud til et snelandskab lavet af mel men det er jo kun en enkelt gang, så lærer man at pakke sådan noget væk

Haha ja det er jo hvad der kan ske når man har børn

Anmeld

19. februar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Du siger noget Har ikke tænkt på det på den måde for jeg er ikke alene..

nææh, men vi ene forældre er jo nødt til at finde en måde at klare det hele på.. og kan jo se det ikke kun er enlige der gør det..

Anmeld

19. februar 2012

Dutti

Anonym skriver:

Med helt ind i badet? Det vil min ikke, h*n er kun vant til karbad så det kan ikke lade sig gøre.

Ja, det har vi altid gjort... Men for det meste sidder barnet i sit badkar mens jeg er under bruseren...

Anmeld

19. februar 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

nææh, men vi ene forældre er jo nødt til at finde en måde at klare det hele på.. og kan jo se det ikke kun er enlige der gør det..

Anmeld

19. februar 2012

Anonym trådstarter

Dutti skriver:

Ja, det har vi altid gjort... Men for det meste sidder barnet i sit badkar mens jeg er under bruseren...

Der er der slet ikke plads til på vores badeværelse/i brusekabinen, men fair nok at du ikke ville gøre det

Anmeld

19. februar 2012

sne190810

Jeg ville ønske jeg kunne ..  Så ville jeg benytte mig af muligheden.

Men jeg har en lille krølfis som render i røven af mig KONSTANT ..

For det meste går jeg bare i bad om aftenen, når hun er lagt (har aldrig tid om morgenen til sådan noget), ellers gør jeg det i weekenderne om morgenen. Så sidder hun enten i sin højstol (Den fra Ikea) ude på badeværelset, og til sidst når jeg er ved at være færdig med at vaske hår osv. kommer hun med ind under bruseren.
Ellers så sidder hun bare nede i sit badekar, og får et bad selv.

Gulvet på mit badeværelse er virkelig glat, så hun falder/glider bare gulvet er fugtigt  Derfor jeg putter hende i højstolen ..

Ser absolut intet galt i at man gør sådan som TS eller andre måder. Man har vel forskellige behov og muligheder at gøre godt med.

Anmeld

19. februar 2012

Tona

Anonym skriver:

Ja det slog mig lige om andre gør det?

Når jeg går i bad og er alene hjemme med mit barn, lader jeg døren stå åben. Så kommer h*n og kigger til mig engang imellem.. Kan høre hvis h*n kalder eller der sker noget. Skal lige nævnes at h*n er 2 år og 2 måneder.

Jeg ville nok ikke turde gøre det...men man kan vel ikke sige at det ligefrem er forkert. Det er nok en smagssag

Anmeld

19. februar 2012

Lone Jakobsen

det kan jeg sagtens finde på at gøre. Rasmus er 2½ og kan sagtens underholde sig selv mens jeg er under bruseren.

hvis der kun er mig og ham vågen, åbner jeg bare døren og så kan jeg sagtens høre hvad han laver.

men ofte er der også en af de store oppe, og så holder de jo lidt øje med ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.