Er det forkert at gå i bad mens barnet går rundt og leger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.103 visninger
28 svar
0 synes godt om
19. februar 2012

Anonym trådstarter

Ja det slog mig lige om andre gør det?

Når jeg går i bad og er alene hjemme med mit barn, lader jeg døren stå åben. Så kommer h*n og kigger til mig engang imellem.. Kan høre hvis h*n kalder eller der sker noget. Skal lige nævnes at h*n er 2 år og 2 måneder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Når jeg går i bad og er alene hjemme med mit barn, lader jeg døren stå åben. Så kommer h*n og kigger til mig engang imellem.. Kan høre hvis h*n kalder eller der sker noget. Skal lige nævnes at h*n er 2 år og 2 måneder.

ja det kan jeg altså os godt finde på..

til gengæld kan bassen her finde på at stille sig ind under bruseren med alt hans tøj på hvis jeg er i bad..

Anmeld

19. februar 2012

K&S

Anonym skriver:

Anton er 18 måneder og jeg gør det samme :-) det ser jeg slet intet problem i :-) 

Anmeld

19. februar 2012

Dutti

Anonym skriver:

Altså personligt ville jeg aldrig gøre det... Det tør jeg altså ikke... Heller ikke selvom barnet ikke er en pillefinger...
Jeg tager bare barnet med i bad hvis jeg er alene...

Anmeld

19. februar 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

ja det kan jeg altså os godt finde på..

til gengæld kan bassen her finde på at stille sig ind under bruseren med alt hans tøj på hvis jeg er i bad..

Haha ja okay, det gør min så ikke

Men rart at vide at andre gør det.. Slog mig bare lige om det var helt hen i vejret

Anmeld

19. februar 2012

norenberg

Jeg går også i bad mens ungerne leger jeg kan sagtens høre dem da de har legeværelse ved siden af badeværelset....og ellers lukker jeg dørene til de andre rum som de ikke skal være i...

Anmeld

19. februar 2012

Anonym trådstarter

Dutti skriver:

Altså personligt ville jeg aldrig gøre det... Det tør jeg altså ikke... Heller ikke selvom barnet ikke er en pillefinger...
Jeg tager bare barnet med i bad hvis jeg er alene...

Med helt ind i badet? Det vil min ikke, h*n er kun vant til karbad så det kan ikke lade sig gøre.

Anmeld

19. februar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Haha ja okay, det gør min så ikke

Men rart at vide at andre gør det.. Slog mig bare lige om det var helt hen i vejret

altså nu har jeg været alene med min søn stort set altid, og hvis jeg ikke kunne gå i bad når han er vågen ville jeg jo aldrig komme i bad??

Anmeld

19. februar 2012

Lullaby

Nej da. Hvis altså der ikke er noget farligt såsom elkedler osv til at lege med så har vi altid gjort det. Nogle gange er vi så kommet ud til et snelandskab lavet af mel men det er jo kun en enkelt gang, så lærer man at pakke sådan noget væk

Anmeld

19. februar 2012

Valle81

Det gør jeg også, men sørger for at lukke døre så han ikke kan færdes overalt. Så er der nemlig ikke adgang til køkken stue osv men kun gangen, badeværelse og hans værelse:0)

Ser intet galt i det:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.