Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja det slog mig lige om andre gør det?
Når jeg går i bad og er alene hjemme med mit barn, lader jeg døren stå åben. Så kommer h*n og kigger til mig engang imellem.. Kan høre hvis h*n kalder eller der sker noget. Skal lige nævnes at h*n er 2 år og 2 måneder.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Ja det slog mig lige om andre gør det? Når jeg går i bad og er alene hjemme med mit barn, lader jeg døren stå åben. Så kommer h*n og kigger til mig engang imellem.. Kan høre hvis h*n kalder eller der sker noget. Skal lige nævnes at h*n er 2 år og 2 måneder.
Anton er 18 måneder og jeg gør det samme :-) det ser jeg slet intet problem i :-)
An&Jo skriver: ja det kan jeg altså os godt finde på.. til gengæld kan bassen her finde på at stille sig ind under bruseren med alt hans tøj på hvis jeg er i bad..
ja det kan jeg altså os godt finde på.. til gengæld kan bassen her finde på at stille sig ind under bruseren med alt hans tøj på hvis jeg er i bad..
Haha ja okay, det gør min så ikke
Men rart at vide at andre gør det.. Slog mig bare lige om det var helt hen i vejret
Dutti skriver: Altså personligt ville jeg aldrig gøre det... Det tør jeg altså ikke... Heller ikke selvom barnet ikke er en pillefinger... Jeg tager bare barnet med i bad hvis jeg er alene...
Altså personligt ville jeg aldrig gøre det... Det tør jeg altså ikke... Heller ikke selvom barnet ikke er en pillefinger... Jeg tager bare barnet med i bad hvis jeg er alene...
Med helt ind i badet? Det vil min ikke, h*n er kun vant til karbad så det kan ikke lade sig gøre.
Anonym skriver: Haha ja okay, det gør min så ikke Men rart at vide at andre gør det.. Slog mig bare lige om det var helt hen i vejret
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128