Hun kaster op ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2012

Maja_4000

MissChrista skriver:

har du aldrig haft tømmermænd???!?!?!?!!!!!??! 
Hvorfor ikke? - du drikker måske slet ikke ?

men ja - det er derfor  

Hahah Jeg har ikke drukket siden nytårsaften 09/10 !  Ikke engang et glas et-eller-andet :b

Har aldrig drukket mig fuld .. Har kun drukket et par genstande af gangen , og så var dét det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Hahah Jeg har ikke drukket siden nytårsaften 09/10 !  Ikke engang et glas et-eller-andet :b

Har aldrig drukket mig fuld .. Har kun drukket et par genstande af gangen , og så var dét det

waauw, hvor sejt ;D !!! Så var det jo ingen problem for dig under graviditeten når de andre veninder/venner/familie skulle drikke hehe..
Ikke at det var et desideret problem for mig, men altså man kunne da godt få lyst ind imellem ;P hehe
Men fedt nok :O  

Anmeld

19. februar 2012

Maja_4000

MissChrista skriver:

waauw, hvor sejt ;D !!! Så var det jo ingen problem for dig under graviditeten når de andre veninder/venner/familie skulle drikke hehe..
Ikke at det var et desideret problem for mig, men altså man kunne da godt få lyst ind imellem ;P hehe
Men fedt nok :O  

Altså det var da lidt øv til min bedste venindes fødselsdag f.eks. .. De andre fik velkomstdrinks og jeg stod med min Pepsi Max Haha .. Men synes overhovedet ikke det var et problem ! Faktisk var det rart ikke at skulle sige nej og lytte på at folk ikke forstod at jeg ikke gad drikke hjernen ud 

Anmeld

19. februar 2012

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Altså det var da lidt øv til min bedste venindes fødselsdag f.eks. .. De andre fik velkomstdrinks og jeg stod med min Pepsi Max Haha .. Men synes overhovedet ikke det var et problem ! Faktisk var det rart ikke at skulle sige nej og lytte på at folk ikke forstod at jeg ikke gad drikke hjernen ud 

hehe, ja det kan der selvfølgelig være noget om ;P Folk er så forstående når man er gravid Det er dejligt hehe..
Jeg drak også oceaner af cola når jeg var til familiefester og sådan  

Anmeld

19. februar 2012

Zeus

Maja_4000 skriver:

Caroline har jo så "heldigvis" næsten ikke spist noget idag .. Så det er ikke meget der KAN komme op .. Men det er klamt alligevel

Adr, det lugter

Anmeld

19. februar 2012

Maja_4000

MissChrista skriver:

hehe, ja det kan der selvfølgelig være noget om ;P Folk er så forstående når man er gravid Det er dejligt hehe..
Jeg drak også oceaner af cola når jeg var til familiefester og sådan  

Cola er altid godt  

Nu kan Caroline få "skylden" .. Vil ikke drikke når jeg har ansvaret for et barn .. Det forstår alle heldigvis også

Anmeld

19. februar 2012

Maja_4000

Zeus skriver:

Adr, det lugter

Ja 

Anmeld

19. februar 2012

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Cola er altid godt  

Nu kan Caroline få "skylden" .. Vil ikke drikke når jeg har ansvaret for et barn .. Det forstår alle heldigvis også

hehe jep - det forstår de også Men jeg syne snu det er meget rart at tage af sted engang imellem og drikke Så det gør jeg nu og da.. 

Anmeld

19. februar 2012

Maja_4000

MissChrista skriver:

hehe jep - det forstår de også Men jeg syne snu det er meget rart at tage af sted engang imellem og drikke Så det gør jeg nu og da.. 

Jeg har også overvejet det engang imellem .. Bare slå hjernen fra og hælde indenbors Meeen .. Hehe (;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.