Hun kaster op ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2012

Laulund87

Maja_4000 skriver:

Jeg tænker jo bare , at når JEG har kvalme , så render jeg sgu ikke rundt og laver alt muligt .. Så ligger jeg bare og har ondt af mig selv Men børn er måske anderledes 

Ja meget anderledes De slapper ikke af på samme måde. Min datter havde bræksyge OG 40 i feber på et tidspunkt. Hun rendte rundt og legede som normalt, kastede op og gik videre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Zeus

Maja_4000 skriver:

Caroline (14 måneder) har aldrig kastet op før .. Men det gør hun altså idag ! Det er ikke så det står ud af hende .. Mere ala gylp .. Men hun har jo ikke gylpet i 7 måneder eller sådan noget 

Hun virker frisk .. Smiler , griner , leger osv. .. Hun drikker en masse , men hver gang hun spiser bare en lille smule "rigtig" mad , kommer det op igen .. Hun fik f.eks. en æske rosiner tidligere ... Der skete ikke noget .. 

Har I nogle kloge ord ?

Hvor pudsigt, Cajsa er også lige begyndt at gylpe igen, her inden for de sidste par dage Hun er heller ikke syg eller noget som helst, men vil ikke så gerne spise, også drikker hun rigtig meget.. Tænkte at det bare var alt det væske der gjorde, at det begyndte at ryge op igen.. Hun er 15 mdr

Anmeld

19. februar 2012

Maja_4000

Laulund87 skriver:

Ja meget anderledes De slapper ikke af på samme måde. Min datter havde bræksyge OG 40 i feber på et tidspunkt. Hun rendte rundt og legede som normalt, kastede op og gik videre

Hehe .. Bare vi andre kunne det Men hun bliver ked af det efter hun har kastet op .. Hun skriger så man skulle tro , at hun blev slået eller sådan noget .. Så lige dér er hun påvirket ! Men 1 minut efter er alt glemt 

Anmeld

19. februar 2012

Maja_4000

Zeus skriver:

Hvor pudsigt, Cajsa er også lige begyndt at gylpe igen, her inden for de sidste par dage Hun er heller ikke syg eller noget som helst, men vil ikke så gerne spise, også drikker hun rigtig meget.. Tænkte at det bare var alt det væske der gjorde, at det begyndte at ryge op igen.. Hun er 15 mdr

Underligt 

Anmeld

19. februar 2012

Laulund87

Maja_4000 skriver:

Hehe .. Bare vi andre kunne det Men hun bliver ked af det efter hun har kastet op .. Hun skriger så man skulle tro , at hun blev slået eller sådan noget .. Så lige dér er hun påvirket ! Men 1 minut efter er alt glemt 

Det er sikkert fordi hun ikke forstår hvad der sker og det er jo mega ubehageligt pludselig at kaste op

Rigtig godt tegn at hun hurtigt er videre Så bare sørg for væske og de andre ting der er nævnt, så er hun nok snart på toppen igen

Anmeld

19. februar 2012

Zeus

Maja_4000 skriver:

Underligt 

Ja.. Det har stået på siden i søndags, og mener hun gjorde det sidst i går aftes? Bare et par gange om dagen..

Og det er bare sådan noget baby-gylp noget, ikke decideret bræk

Anmeld

19. februar 2012

Maja_4000

Zeus skriver:

Ja.. Det har stået på siden i søndags, og mener hun gjorde det sidst i går aftes? Bare et par gange om dagen..

Og det er bare sådan noget baby-gylp noget, ikke decideret bræk

Her er det bræk .. Og det stinker ! Puha .. Jeg kan slet ikke tage det  

Det lyder da mystisk at det kun er engang imellem ;o

Anmeld

19. februar 2012

Zeus

Maja_4000 skriver:

Her er det bræk .. Og det stinker ! Puha .. Jeg kan slet ikke tage det  

Det lyder da mystisk at det kun er engang imellem ;o

Haha, nå på den måde.. Det har Isabella til gengæld lige haft Ud af det blå, så kastede hun op ude på toilettet (hun sad på toilettet, og brækkede sig ud over tæppet derude), og puha der skulle jeg lige tage mig gevaldigt sammen for at få det tørt op

Så brækkede hun sig igen om natten, ingen feber eller andet, og var frisk igen om morgenen

Anmeld

19. februar 2012

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Jeg har aldrig haft tømmermænd 

Men kom godt i tanke om det med salt og tømmermænd :b Hehe

har du aldrig haft tømmermænd???!?!?!?!!!!!??! 
Hvorfor ikke? - du drikker måske slet ikke ?

men ja - det er derfor  

Anmeld

19. februar 2012

Maja_4000

Zeus skriver:

Haha, nå på den måde.. Det har Isabella til gengæld lige haft Ud af det blå, så kastede hun op ude på toilettet (hun sad på toilettet, og brækkede sig ud over tæppet derude), og puha der skulle jeg lige tage mig gevaldigt sammen for at få det tørt op

Så brækkede hun sig igen om natten, ingen feber eller andet, og var frisk igen om morgenen

Caroline har jo så "heldigvis" næsten ikke spist noget idag .. Så det er ikke meget der KAN komme op .. Men det er klamt alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.