Et mere baby(.dk) egnet billede..;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2012

Fenja09

Mom In The Making skriver:

mange tak. Ja, det er også retro tapet og gammelt porcelæn, så det skulle gerne have en lidt gammeldags vipe.. haha..

- Sheila

Kan være at jeg en dag skal gøre dig kunsten efter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

MomInTheMaking

Fenja09 skriver:

Kan være at jeg en dag skal gøre dig kunsten efter

Ja, det kan være. Jeg elsker at lave sådan nogen ting, det har en afstresssende effekt på mig at få mine ideér ud og færdiggjort.

-Sheila

Anmeld

19. februar 2012

Fenja09

Ja, det kan være. Jeg elsker at lave sådan nogen ting, det har en afstresssende effekt på mig at få mine ideér ud og færdiggjort.

-Sheila

Ja, jeg kender alt til det - jeg maler...normalt. Men efter vi har fået vores datter er det desværre ikke blevet til noget. Regner dog med at starte op igen, når hun er blevet lidt ældre

Anmeld

19. februar 2012

MomInTheMaking

Fenja09 skriver:

Ja, jeg kender alt til det - jeg maler...normalt. Men efter vi har fået vores datter er det desværre ikke blevet til noget. Regner dog med at starte op igen, når hun er blevet lidt ældre

ja, det er skønt.. ^^ Jeg maler dog ikke så meget, har sgu altid haft lidt en blokering dér.. kan ALDRIG få det frem jeg gerne vil. Jeg tegner til gengæld lidt og så laver jeg ALT mulig andet. Er helt vild med cernit, og ler osv. det der med at forme noget ud af ingenting, DET ert bare sagen. haha..

-Sheila

Anmeld

19. februar 2012

Fenja09

ja, det er skønt.. ^^ Jeg maler dog ikke så meget, har sgu altid haft lidt en blokering dér.. kan ALDRIG få det frem jeg gerne vil. Jeg tegner til gengæld lidt og så laver jeg ALT mulig andet. Er helt vild med cernit, og ler osv. det der med at forme noget ud af ingenting, DET ert bare sagen. haha..

-Sheila

Det er dejligt at lave en masse kreativt   jeg tegner også, men efter jeg begyndte at male er det blevet til lidt mindre tegninger. Nogle gange tegner jeg maleriet op før jeg lægger maling på. Ja, og så hækler og syer jeg, så lidt bliver det til

Anmeld

20. februar 2012

MomInTheMaking

Fenja09 skriver:

Det er dejligt at lave en masse kreativt   jeg tegner også, men efter jeg begyndte at male er det blevet til lidt mindre tegninger. Nogle gange tegner jeg maleriet op før jeg lægger maling på. Ja, og så hækler og syer jeg, så lidt bliver det til

Jeg hækler også, jeg synes bare aldrig jeg rigtig bliver færdig med noget. hehe.. og jeg vil rigtig gerne på noget sykursus snart, jeg har symaskine og det hele, har ikke syet siden folkeskolen, men interessen er der.

Det er fedt at møde ligesindede herinde, man bliver inspireret og kan få gode råd af.

-Sheila

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.