Et mere baby(.dk) egnet billede..;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2012

MomInTheMaking

twinny skriver:

meget sødere...

Ikk gladys...

hæhæh.. jeg har bare SÅ meget lyst til at lave et Glady's billede mere.. et med en kvindelig porcelæns figur.. bare fordi det altså kunne være liiidt sjovt.

-Sheila

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Laulund87

Det er rigtig sødt!

Anmeld

19. februar 2012

twinboys

Mom In The Making skriver:

ja, så har jeg været igang igen med porcelæn og rammer.. Denne gang til min datters værelse, det skal være et af billederne på en billedvæg jeg har tænkt mig at lave derinde.

Tror måske der er lidt flere der vil synes om dette end om mit uhyggelige billede med porcelæns drengen.

Hvad siger i?

-Sheila

Hvor er det fint... og hvor er du kreativ

Anmeld

19. februar 2012

HeidiØ

ja, så har jeg været igang igen med porcelæn og rammer.. Denne gang til min datters værelse, det skal være et af billederne på en billedvæg jeg har tænkt mig at lave derinde.

Tror måske der er lidt flere der vil synes om dette end om mit uhyggelige billede med porcelæns drengen.

Hvad siger i?

-Sheila

Ja, for dælen, det er MEGET bedre, Sheila .. hihi, jeg kom også til at tænke på Pheobe med det andet!

Skide flot! Super kreativt!!!

Anmeld

19. februar 2012

MomInTheMaking

twinboys skriver:

Hvor er det fint... og hvor er du kreativ

Dobbelt op på tak.

-Sheila

Anmeld

19. februar 2012

MomInTheMaking

HeidiØ skriver:

Ja, for dælen, det er MEGET bedre, Sheila .. hihi, jeg kom også til at tænke på Pheobe med det andet!

Skide flot! Super kreativt!!!

haha... tak tak.;D Jeg er stadig glad for det andet, men jeg var godt klar over at det her ville falde i bedre jord herinde. hæhæ..

men tusind tak for rosen.. Det er dejligt.

-Sheila

Anmeld

19. februar 2012

MomInTheMaking

Laulund87 skriver:

Det er rigtig sødt!

Tak. Tænkte nok det ville falde i bedre jord herinde.;D

-Sheila

Anmeld

19. februar 2012

Laulund87

Tak. Tænkte nok det ville falde i bedre jord herinde.;D

-Sheila

Haha ja

Anmeld

19. februar 2012

Giraffen

haha.. tak.. jeg er også rigtig glad for det, selv om det ikke helt var sådan jeg havde forestillet mig det til at starte med, så der kommer et mere.. hvor det bliver selve fuglen der titter ud af tapeten.

Jeg skal lave en billedvæg på børneværelset, så tænker at det ville være fedt, at de kommer ud af et par af billederne på lidt forskellige måder.

HVordan går det ellers med maven? nu er der da snart kun en måneds tid til termin, er der ik? Det er så spændene.^^

-Sheila

ej det er en go idé - glæder mig til at se resultatet  uha fem en halv uge tilbage  jeg tager det stadig i små etaper - først barsel fra studiejob (10 dage) - så eksamen (4 uger) og SÅ fødsel, så i mit hoved er der læææænge til endnu 

Anmeld

19. februar 2012

MomInTheMaking

Giraffen skriver:

ej det er en go idé - glæder mig til at se resultatet  uha fem en halv uge tilbage  jeg tager det stadig i små etaper - først barsel fra studiejob (10 dage) - så eksamen (4 uger) og SÅ fødsel, så i mit hoved er der læææænge til endnu 

Ja, der går nok lidt før jeg får den væg færdig.. xD Vi skal desværre kun bo her hvor vi bor i lidt over et år, så jeg ved ikke rigtig om jeg gider gøre det vilde ud af børneværelset her. Laver bare tingene til det og så skal den også have max gas med børneværelset når vi rykker i vores eget.

Nårh ja, det er rigtigt.. Jeg  virkelig for at du når det.. det er fandme ikke altid de gider at samarbejde de små basser. haha.. Jeg ville bare gerne have hende ud men hun ville ikke, så der gik 15 dage over termin før vi måtte tvinge hende ud. haha.. det håber jeg så heller ikke for nogen.

-Sheila

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.