Et mere baby(.dk) egnet billede..;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.768 visninger
25 svar
0 synes godt om
19. februar 2012

MomInTheMaking

ja, så har jeg været igang igen med porcelæn og rammer.. Denne gang til min datters værelse, det skal være et af billederne på en billedvæg jeg har tænkt mig at lave derinde.

Tror måske der er lidt flere der vil synes om dette end om mit uhyggelige billede med porcelæns drengen.

Hvad siger i?

-Sheila

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

JeNoVa

Jo, det er ret sødt. Det andet mindede mig mere om Phoebe fra Friends' maleri.

Anmeld

19. februar 2012

Maja_4000

JeNoVa skriver:

Jeg tænkte præcis det samme ! Hehe

TS: hvor er du altså kreativ

Anmeld

19. februar 2012

Giraffen

Mom In The Making skriver:

ja, så har jeg været igang igen med porcelæn og rammer.. Denne gang til min datters værelse, det skal være et af billederne på en billedvæg jeg har tænkt mig at lave derinde.

Tror måske der er lidt flere der vil synes om dette end om mit uhyggelige billede med porcelæns drengen.

Hvad siger i?

-Sheila

Ej hvor er det fedt! elsker stemningen og farverne og æstetikken i det - det kan hvertfald sagtens bære sig selv uden også at være en opslagstavle 

Anmeld

19. februar 2012

Fenja09

Det er et rigtig sødt billede - minder mig lidt om gamle dage, selvom at det er ret moderne

/Fenja

Anmeld

19. februar 2012

MomInTheMaking

JeNoVa skriver:

tak, er selv ret godt tilfreds med det. Haha.. ja, det er der sjovt nok mange andre der har sagt, selv min kusine.

-Sheila

Anmeld

19. februar 2012

MomInTheMaking

Maja_4000 skriver:

Jeg tænkte præcis det samme ! Hehe

TS: hvor er du altså kreativ

haha. det er der bare SÅ mange der har sagt, og grinte en del da den første skrev det (en herinde fra..) for må jo give jer lidt ret.

og mange tak.. jeg elsker i hvert fald at lave alle mulige sager.. Det her er bare sidste nye ide jeg har fået. (altså det med porcelæn og rammer osv.)

-Sheila

Anmeld

19. februar 2012

twinny

meget sødere...

Ikk gladys...

Anmeld

19. februar 2012

MomInTheMaking

Giraffen skriver:

Ej hvor er det fedt! elsker stemningen og farverne og æstetikken i det - det kan hvertfald sagtens bære sig selv uden også at være en opslagstavle 

haha.. tak.. jeg er også rigtig glad for det, selv om det ikke helt var sådan jeg havde forestillet mig det til at starte med, så der kommer et mere.. hvor det bliver selve fuglen der titter ud af tapeten.

Jeg skal lave en billedvæg på børneværelset, så tænker at det ville være fedt, at de kommer ud af et par af billederne på lidt forskellige måder.

HVordan går det ellers med maven? nu er der da snart kun en måneds tid til termin, er der ik? Det er så spændene.^^

-Sheila

Anmeld

19. februar 2012

MomInTheMaking

Fenja09 skriver:

Det er et rigtig sødt billede - minder mig lidt om gamle dage, selvom at det er ret moderne

/Fenja

mange tak. Ja, det er også retro tapet og gammelt porcelæn, så det skulle gerne have en lidt gammeldags vipe.. haha..

- Sheila

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.