5 år er slut :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2012

Na-Wi

B&J skriver:

se at finde ud af om der er en privat ejer du kan skylde det indskud eller om du kan betale en måndlig indskud det gør vi her for vi skulle bare væk fra hvor vi boede før eller flyt ind på et mødre hjem ind til du har pengene til indskud eller hos noget familie...

sender dig masser af krammer og øv hvor er livet bare møg hammer træls ind i mellem

Tak for kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Troldemommi

Puhhaa sikke en forfærdelig situation at stå i, lige nu syntes du verden er hård men tænk positivt selvom det er svært, du har en dejlig dreng :-)

Jeg håber meget at du finder en løsning på dit boligproblem

Jeg sender dig en bunke cyberkram

Monica

Anmeld

19. februar 2012

ESV

Na-Wi skriver:

han er blevet krop umulig.. han har reageret på det

Åh altså stakkels dreng. Hvordan er det gået med at få ham til at sove?

Anmeld

19. februar 2012

>>Carina<<

Årh nanna det gør mig ondt at høre. Ville gerne tilbyde hjælp men ved ik rigtig hva det sku være  

Anmeld

19. februar 2012

Laulund87

Det er jeg ked af at høre

Anmeld

19. februar 2012

wamse

Det er jeg virkelig ked af at høre

Anmeld

20. februar 2012

Pige2009

Na-Wi skriver:

Er lige blevet droppet  5 år sammen med ham, og sammen fik vi en dejlig dreng som nu er 2 år..

Han er lige gået med sine ting og jeg sidder her alene sammen med vores søn.. Jeg er så knust så jeg slet ikke har lyst til at være her..

Jeg kan ikke overskue en fremtid som enlig mor, vi har ingen steder at bo, ingen penge til nyt indskud og vores lejlighed er for dyr til at jeg selv kan sidde i den..

Jeg savner ham virkelig, han var manden i mit liv og min bedste ven men nu er det slut..

For helved hvor er det hårdt  

Sikke noget møg. Det er hårdt nu, men der vil være lys på den anden side - tro mig

Held og lykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.