5 år er slut :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2012

Na-Wi

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

øv hvor trist Men du kan få en del tilskud som enlig mor.... måske kan det hjælpe på forholdene?

det eneste gigantiske problem jeg har er at jeg ikke har til et nyt indskud .. Når først vi har fået en lejlighed, og jeg har søgt hvad der kan søges skal vi nok klarer den økonomisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Na-Wi

Nattøs skriver:

Det er da forkert fra ham af, at han ikke gad give psykologen en chance. 

Du må have noget familie eller venner, som du kan bo ved?

de bor i andre byer, og vi bliver nød til at blive her for min søns skyld pga dagplejen.. det ville være så synd at hive ham ud, for at han skal starte et nyt sted, for at stoppe igen om ½ år for at starte i børnehave

Anmeld

19. februar 2012

Nattøs

Na-Wi skriver:

de bor i andre byer, og vi bliver nød til at blive her for min søns skyld pga dagplejen.. det ville være så synd at hive ham ud, for at han skal starte et nyt sted, for at stoppe igen om ½ år for at starte i børnehave

kan godt se problemet. men du kan jo hellere ikke bo på gaden... 

Anmeld

19. februar 2012

ESV

Åh Nanna for helvede det gør mig ondt!! 

Anmeld

19. februar 2012

micha1982

Henvend dig på din kommune de skal hjælpe dig når du står alene men dit barn og de skal også hjælpe dig med et indskudslån hvis det er, og du kan også søge om penge til nogle få møbler, så hurtigst mulig skal du kontakte din socialrådgiver så skal du se så ordner det hele sig nok for dig, og hvis han bare forlader dig på den måde er han jo nok heller ikke der rigtige for dig i længden, held og lykke med det hele 

Anmeld

19. februar 2012

Na-Wi

ESV skriver:

Åh Nanna for helvede det gør mig ondt!! 

det gør os rigtig ondt

Anmeld

19. februar 2012

Na-Wi

micha1982 skriver:

Henvend dig på din kommune de skal hjælpe dig når du står alene men dit barn og de skal også hjælpe dig med et indskudslån hvis det er, og du kan også søge om penge til nogle få møbler, så hurtigst mulig skal du kontakte din socialrådgiver så skal du se så ordner det hele sig nok for dig, og hvis han bare forlader dig på den måde er han jo nok heller ikke der rigtige for dig i længden, held og lykke med det hele 

jeg er også så træt af at sidde og tude over ham, ja sofa har jeg ikke noget af.. og sikkert også mange andre ting når lortet skal deles .. så det kunne da være dejligt med lidt hjælp til lidt møbler..

Anmeld

19. februar 2012

ESV

Na-Wi skriver:

det gør os rigtig ondt

SyntesSnydtes sgu det er lidt tamt han bare smutter på den måde!! Hvad siger W til det? Han må jo kunne mærke der er noget galt. 

Anmeld

19. februar 2012

Na-Wi

ESV skriver:

SyntesSnydtes sgu det er lidt tamt han bare smutter på den måde!! Hvad siger W til det? Han må jo kunne mærke der er noget galt. 

han er blevet krop umulig.. han har reageret på det

Anmeld

19. februar 2012

B&J

se at finde ud af om der er en privat ejer du kan skylde det indskud eller om du kan betale en måndlig indskud det gør vi her for vi skulle bare væk fra hvor vi boede før eller flyt ind på et mødre hjem ind til du har pengene til indskud eller hos noget familie...

sender dig masser af krammer og øv hvor er livet bare møg hammer træls ind i mellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.