5 år er slut :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.673 visninger
36 svar
0 synes godt om
19. februar 2012

Na-Wi

Er lige blevet droppet  5 år sammen med ham, og sammen fik vi en dejlig dreng som nu er 2 år..

Han er lige gået med sine ting og jeg sidder her alene sammen med vores søn.. Jeg er så knust så jeg slet ikke har lyst til at være her..

Jeg kan ikke overskue en fremtid som enlig mor, vi har ingen steder at bo, ingen penge til nyt indskud og vores lejlighed er for dyr til at jeg selv kan sidde i den..

Jeg savner ham virkelig, han var manden i mit liv og min bedste ven men nu er det slut..

For helved hvor er det hårdt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Emily2012<3

Sig hvis der er noget jeg kan gøre smukke..

Du ved hvor jeg er.. 

Anmeld

19. februar 2012

Nattøs

Na-Wi skriver:

Er lige blevet droppet  5 år sammen med ham, og sammen fik vi en dejlig dreng som nu er 2 år..

Han er lige gået med sine ting og jeg sidder her alene sammen med vores søn.. Jeg er så knust så jeg slet ikke har lyst til at være her..

Jeg kan ikke overskue en fremtid som enlig mor, vi har ingen steder at bo, ingen penge til nyt indskud og vores lejlighed er for dyr til at jeg selv kan sidde i den..

Jeg savner ham virkelig, han var manden i mit liv og min bedste ven men nu er det slut..

Har det været under opsejling? Og kan du ikke ringe til kommunen og bede om hjælp? for min kæreste siger altid, at man ikke må stå uden bolig med børn. så de skal hjælpe.

Anmeld

19. februar 2012

come2

Na-Wi skriver:

Åhh det gør mig ondt at høre.

Jeg håber du klarer dig.

Mht bolig kan du jo få boligsikring når du er enlig, så måske det kan lade sig gøre at blive alligevel?

Ellers ville jeg smutte på kommunen, måske de kan hjælpe dig med et nyt indskud.

kram

Anmeld

19. februar 2012

Tanjadamgaard

Det er jeg ked af at høre, håber det hele går som det skal.. 

Anmeld

19. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Håber du bliver ok i sidste ende! Sig endelig til hvis du har lyst til at skrive om det eller andet  Vil hellere end gerne lytte!

Anmeld

19. februar 2012

Englebisse

Vil ikke sige så meget, men ville heller ikke forlade siden uden lige at give dig en Det er en hård tid du skal igennem og jeg håber du har nogle som kan støtte dig.

Anmeld

19. februar 2012

Na-Wi

Nattøs skriver:

Har det været under opsejling? Og kan du ikke ringe til kommunen og bede om hjælp? for min kæreste siger altid, at man ikke må stå uden bolig med børn. så de skal hjælpe.

de siger at hvis de skal hjælpe med indskud skal det være i en almen bolig i et af de 2 boligselskaber der er her i byen.. men der er flere års venteliste..

vi har haft nogle problemer med at jeg har været jaloux, men starter til psykolog med mine problemer men det var ikke nok..

Anmeld

19. februar 2012

Na-Wi

Englebisse skriver:

Vil ikke sige så meget, men ville heller ikke forlade siden uden lige at give dig en Det er en hård tid du skal igennem og jeg håber du har nogle som kan støtte dig.

dem er der desværre ikke så mange af, det gør det hele meget sværer

Anmeld

19. februar 2012

Na-Wi

Emily2012<3 skriver:

Sig hvis der er noget jeg kan gøre smukke..

Du ved hvor jeg er.. 

du er desværre langt væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.