Holder i baby shower ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2012

Fenja09

Har ikke selv holdt det, men min mor og søster inviterede mig til det, da jeg var i 7 måned. Vi var ikke særlig mange kun de nærmeste og jeg syntes det var super hyggeligt. Masser af baby/-tøsesnak, flot kage, hjemmebagt brød, frugt, sol og så var der også lidt gaver. Ikke nogen overflod eller noget - ret beskedent og lige efter min smag, når sådan noget skal holdes.

Skal så også siges, at de piger der var med til min baby shower ikke kom med barselsgave - det var kun et rigtig tæt vennepar og så selvfølgelig min mor og søster der gjorde det.

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Laulund87

Nej -Det er for amerikanerne og vi har dåben. I hvert fald i mit hoved, andet virker forkert

Anmeld

20. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har stemt blankt, da det ik er noget jeg ku finde på at lave for mig selv! Men har faktisk lige holdt et for en af mine bedste veninder, eller det vil sige, vi holdte noget som mindede om! 

Vi er en lille gruppe, som har kendt hinanden i mange, mange år. Vi er flere som har børn, men hende vores veninde ventede tvillinger og har en dreng i forvejen. Hun havde ik så meget energi, så jeg forslog de andre tøser at vi lavede en overraskelse til dem. Jeg sku komme ud til morgen kaffe, uden hun vidste de andre også kom. 

Vi havde alle lavet noget mad til deres fryser, syet noget sengetøj og sutsnore osv. + købt 2 levende vagler til deres drivhus. Vi havde vores kærster med og hendes var også hjemme. 

De syntes det var så fedt at vi kom med mad til fryseren. Så det var en sjov gammel tradition som lige blev genoplivet der! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.