Holder i baby shower ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Holder i baby shower ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.863 visninger
32 svar
0 synes godt om
19. februar 2012

Princesspigen

ja det er mig igen, har en del debatter i gang pt da jeg har en masse spørgsmål og nogle syndes jeg ikke rigtigt jeg får svar på i mine andre debatter så ja.. bær over med mig

men som sagt, holder i baby shower ?

det har jeg overvejet og hvor langt henne burdte man holde det hvis det er ? ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

B&J

nej for vi holde jo barnedåb og syntes ikke man kan holde begge dele det er jo dobbelt op gaver

Anmeld

19. februar 2012

An&Jo

Princesspigen skriver:

ja det er mig igen, har en del debatter i gang pt da jeg har en masse spørgsmål og nogle syndes jeg ikke rigtigt jeg får svar på i mine andre debatter så ja.. bær over med mig

men som sagt, holder i baby shower ?

det har jeg overvejet og hvor langt henne burdte man holde det hvis det er ? ?

nu er det jo ikke dig der skal holde det for dig selv hvis det er??

Det er da noget veninderne skal arrangere, hvis de mener du skal have sådan et..

Jeg skulle have haft et med den store fik jeg afvide, men de kunne bare ikke finde ud af at finde en dato hvor alle kunne, så de opgav til sidst..

Anmeld

19. februar 2012

Muffinmus

nje, synes det erlidt rigeligt at invitere folk for at de skal give babyen gaver inden den er født....det må¨man sørme få til dåben eller bagefter ellerling..det andet virker ret grisk og tarveligt.

Men man kan indvitere til tøsehygge for hyggens skuyld og lade være med at kalde det et babyshower, men bare vise man gerne vil se folk og hygge inden man føder.

Anmeld

19. februar 2012

Tvillingemor80

Nej jeg havde ikke noget babyshower.. Det er jo ikke noget man laver for sig selv.. Det er veninderne eller en søster ..

Anmeld

19. februar 2012

MLT

Mine tætteste veninder insisterede på, at holde et baby shower for mig.. De kom hjem til mig om fredagen, og så skulle vi bare hygge.. De havde sørget for mad, drikkelse, lege, gaver og god stemning! Det var så hyggeligt!  Jeg kan ikke huske hvor langt jeg var henne, men jeg var da nok omkring uge 30

Anmeld

19. februar 2012

Nadia&Daniel

Ja, jeg holdte Babyshower for en veninde - det var så hyggeligt.. Og hun anede INTET til hende, så vi tog hende rigtigt på "sengen"

Der blev også holdt for mig.. Så nu er det en tradition at vi holder det - dog ved man ikke hvor og hvornår

Anmeld

19. februar 2012

Mor til Majbørn

Jeg da det er en fin ide - men synes også den er lovlig grisk.

ISÆR hvis man selv holder den.... så emmer det lidt af kom-og-giv-mig-gaver.

Jeg har aldrig oplevet det, eller planlagt det for nogen.

Anmeld

19. februar 2012

Krussedulle

Nej, og gør det heller ikke .... Syntes også at man virker lidt grådig hvis man både forventer gaver før og efter baby er født.. .. Det er jo som flere nævner, heller ikke noget man holder for sig selv..

Anmeld

19. februar 2012

lycly

Jeg havde ingen babyshower, der er ikke tradition for det i Danmark. Der var i hvert fald ikke nogen der arrangerede en for mig, og det er jo ikke noget man selv arrangerer. Men hvis der var nogen der havde tænkt sig at holde det for mig, havde jeg takket pænt nej.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.