Holder i baby shower ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2012

Clisolka

Nope 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

MyLittleBaby

Nej, jeg synes at det er for amerikansk. Og så synes jeg også godt at det ude fra kan se ud som om at det er nemme gaver at score, så nej 

Anmeld

19. februar 2012

Lullaby

Jeg synes det handler for meget om gaver. Altså så skal man have gaver inden man føder, når man føder og til barnedåb. Jeg synes ikke at det skal omhandle hvor meget man kan skrabe til sig når man venter sig.. Og det kommer det nemt til..

Anmeld

19. februar 2012

Stumpen

Nej - det har aldrig været i mine tanker og troede faktisk slet ikke denne tradition var her i DK 

Anmeld

19. februar 2012

sarahb

Nej men det er jo også veninderne der skal holde det for en og ikke en selv

Anmeld

19. februar 2012

Lone Jakobsen

nej det har jeg aldrig holdt.

Anmeld

19. februar 2012

L&V

Princesspigen skriver:

ja det er mig igen, har en del debatter i gang pt da jeg har en masse spørgsmål og nogle syndes jeg ikke rigtigt jeg får svar på i mine andre debatter så ja.. bær over med mig

men som sagt, holder i baby shower ?

det har jeg overvejet og hvor langt henne burdte man holde det hvis det er ? ?

Jeg har stemt blankt da jeg hverken er for eller imod men tænker at folk alligevel kommer med barselsgaver så kan ikke se hvorfor ens veninder ikke sku ku holde det uden det bliver ekstra gaveræs.. Så får men vel bare ikke når man har født var min tanke. Man kan da lufte ideen for veninderne på en diskret måde

Anmeld

19. februar 2012

Princesspigen

månsson..

kan godt lide din holdning, og nej det er jo ikke gaveracet det handler om men tøsehyggen og en form for fest uden druk og mænd  og sku de komme med gaver så sku man jo netop ikke have senere.  

Anmeld

19. februar 2012

twinny

LunaLykke skriver:

Jeg havde ingen babyshower, der er ikke tradition for det i Danmark. Der var i hvert fald ikke nogen der arrangerede en for mig, og det er jo ikke noget man selv arrangerer. Men hvis der var nogen der havde tænkt sig at holde det for mig, havde jeg takket pænt nej.

Alt for amerikansk til min smag...

Anmeld

19. februar 2012

L&V

Princesspigen skriver:

månsson..

kan godt lide din holdning, og nej det er jo ikke gaveracet det handler om men tøsehyggen og en form for fest uden druk og mænd  og sku de komme med gaver så sku man jo netop ikke have senere.  

Hvis det er noget du gerne vil ha så syntes jeg da bare du ska gøre det.. Enten sige det til veninderne eller holde en tøse hygge dag inden baby kommer med alkoholfri drinks og hva der nu høre til. det behøver jo ikke være babyshower i den forstand med gæt en bæ og alt det fis he he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.